Har ett litet dilemma...
har ägt min rs1:a i ett år på pricken nu. är supernöjd med den, har aldrig varit några problem och vill väldigt gärna ha kvar den.
MEN nu jävlar har jag sett alldeles för många bilder och texter om opel speedster och blir så j*vla sugen till nästa sommar.
Blir gaaaaaaaaaaaalen :)
köpa cab?
-
MarwinD
- Inlägg: 574
- Blev medlem: 18 juli 2007, 23:44
- Ort: Upplands-Väsby
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
-
maverick
- Inlägg: 25333
- Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
- Ort: Landskrona
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:köpa cab?
Du kan ju ha en speedster som vinterbil. ;)

