köpa cab?

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
MarwinD
Inlägg: 574
Blev medlem: 18 juli 2007, 23:44
Ort: Upplands-Väsby
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

köpa cab?

Inlägg av MarwinD »

Har ett litet dilemma...

har ägt min rs1:a i ett år på pricken nu. är supernöjd med den, har aldrig varit några problem och vill väldigt gärna ha kvar den.
MEN nu jävlar har jag sett alldeles för många bilder och texter om opel speedster och blir så j*vla sugen till nästa sommar.
Blir gaaaaaaaaaaaalen :)
maverick
Inlägg: 25333
Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
Ort: Landskrona
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:köpa cab?

Inlägg av maverick »

Du kan ju ha en speedster som vinterbil. ;)
Skriv svar