Kläder m.m

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Skriv svar
Matte.K
Inlägg: 1855
Blev medlem: 7 oktober 2006, 01:20

Kläder m.m

Inlägg av Matte.K »

Skulle det inte vara trevligt med t.ex en webshop där man kan beställa tröjor, kepsar m.m. ?
Det är väl en hel del här på klubben som har dom vita t-shirt där det står skodaklubben på ryggen. Men nu när det börjar bli lite kyligt ute, varför inte fixa en collagetröja, med/utan huva kanske... med skoda märket och loggan "skodaklubben.com".

Fler som tycker det är en bra idé eller ?
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Kläder m.m

Inlägg av MrC »

BRA idé!
The Weasel
Inlägg: 25379
Blev medlem: 3 januari 2013, 20:57
Ort: Ludvika
Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
Kontakt:

Sv:Sv:Kläder m.m

Inlägg av The Weasel »

Instämmer!!!
togoje
Inlägg: 1304
Blev medlem: 30 december 2008, 07:15
Ort: Osby
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Kläder m.m

Inlägg av togoje »

[quote]Skulle det inte vara trevligt med t.ex en webshop där man kan beställa tröjor, kepsar m.m. ?
Det är väl en hel del här på klubben som har dom vita t-shirt där det står skodaklubben på ryggen. Men nu när det börjar bli lite kyligt ute, varför inte fixa en collagetröja, med/utan huva kanske... med skoda märket och loggan "skodaklubben.com".

Fler som tycker det är en bra idé eller ?[/quote]

BRA IDÉ !

//tommy
challe
Inlägg: 939
Blev medlem: 6 januari 2012, 12:43
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia II Elegance
Kontakt:

Sv:Sv:Kläder m.m

Inlägg av challe »

värkligen bra ide´
Administrator
Inlägg: 15702
Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
Ort: Stockholm
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Kläder m.m

Inlägg av Administrator »

Hej,

Detta är som alla före mig sagt en bra idé, dock hinner inte jag som Administrator ta tag i det för tillfället tyvärr. Men om det är någon på forumet som vill ta tag i denna del så är han/hon välkommen att höra av sig för en vidare diskussion.

MVH
/Erik
Stevooooo
Inlägg: 412
Blev medlem: 20 september 2006, 15:05
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Kläder m.m

Inlägg av Stevooooo »

Enda anledning till att jag inte beställt tidigare är att man har läst om att det har varit väldigt lång leveranstid. Förstår att det är nån som måste sitta och göra det på sin fritid men om allt sköts bra tror jag nog att det är flera som kan tänka sig beställa och "verksamheten" går runt.

Mina 5 öre iaf, hoppas att shoppen kommer tebax............
maverick
Inlägg: 25333
Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
Ort: Landskrona
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Kläder m.m

Inlägg av maverick »

Vi har haft en shop, men sedan ägarbytet har den varit stängd.
Matte.K
Inlägg: 1855
Blev medlem: 7 oktober 2006, 01:20

Sv:Sv:Sv:Sv:Kläder m.m

Inlägg av Matte.K »

[quote]Hej,

Detta är som alla före mig sagt en bra idé, dock hinner inte jag som Administrator ta tag i det för tillfället tyvärr. Men om det är någon på forumet som vill ta tag i denna del så är han/hon välkommen att höra av sig för en vidare diskussion.

MVH
/Erik[/quote]


Visst skulle jag kunna ta tag i denna del själv, såvida det inte är allt för krångligt :) Och rätt så mycket tid har jag ju också så det är inga problem för min del....så vad sägs ?
Skriv svar