lämnar skoda

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
jimyboy
Inlägg: 3555
Blev medlem: 3 mars 2008, 17:31
Ort: Tranemo
Bilmodell: Yeti TSI
Kontakt:

lämnar skoda

Inlägg av jimyboy »

då har jag siktat in mig på en ny bil, en audi a4 1.8t, kommer att återgå till skoda om något år när rs2 finns mer på begagnad marknaden. kommer fortfarande hålla till på klubben, alltid lika trevligt folk här inne.
hoppas audin e lika rolig som skodan bara
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:lämnar skoda

Inlägg av MrC »

Jag snackade med en snubbe som kört Porsche i många år men när han fick kotte med sin fru så köpte han en Oct2 RS. Han sa att han inte kört roligare bil i den prisklassen. Ganska gott betyg.
Skoj att du stannar kvar i klubben och tjötar lite.
jimyboy
Inlägg: 3555
Blev medlem: 3 mars 2008, 17:31
Ort: Tranemo
Bilmodell: Yeti TSI
Kontakt:

Sv:Sv:lämnar skoda

Inlägg av jimyboy »

jag är 100% säker att jag köper en ny rs nästa sesong, ska snart åka kolla över audin en andra gång och provköra. hoppas den går fint =)
KH
Inlägg: 397
Blev medlem: 24 juli 2007, 15:19
Ort: Kiruna
Bilmodell: Inte Skoda
Kontakt:

Sv:lämnar skoda

Inlägg av KH »

[quote]då har jag siktat in mig på en ny bil, en audi a4 1.8t, kommer att återgå till skoda om något år när rs2 finns mer på begagnad marknaden. kommer fortfarande hålla till på klubben, alltid lika trevligt folk här inne.
hoppas audin e lika rolig som skodan bara[/quote]

Grattis. Ha så bra med ny bil.
jimyboy
Inlägg: 3555
Blev medlem: 3 mars 2008, 17:31
Ort: Tranemo
Bilmodell: Yeti TSI
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:lämnar skoda

Inlägg av jimyboy »

de blev ingen audi iaf. tyckte de va för mkt gubb bil, längtar tillbara till en RS =)
juanito
Inlägg: 22992
Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
Ort: Gotland
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:lämnar skoda

Inlägg av juanito »

Hade en gång en Porsche 912, som byggdes om till 911 Carrerra.
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/1458/stora/porsche.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/1458/stora/porsche2.jpg
Skriv svar