då har jag siktat in mig på en ny bil, en audi a4 1.8t, kommer att återgå till skoda om något år när rs2 finns mer på begagnad marknaden. kommer fortfarande hålla till på klubben, alltid lika trevligt folk här inne.
hoppas audin e lika rolig som skodan bara
lämnar skoda
-
jimyboy
- Inlägg: 3555
- Blev medlem: 3 mars 2008, 17:31
- Ort: Tranemo
- Bilmodell: Yeti TSI
- Kontakt:
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:lämnar skoda
Jag snackade med en snubbe som kört Porsche i många år men när han fick kotte med sin fru så köpte han en Oct2 RS. Han sa att han inte kört roligare bil i den prisklassen. Ganska gott betyg.
Skoj att du stannar kvar i klubben och tjötar lite.
Skoj att du stannar kvar i klubben och tjötar lite.
-
jimyboy
- Inlägg: 3555
- Blev medlem: 3 mars 2008, 17:31
- Ort: Tranemo
- Bilmodell: Yeti TSI
- Kontakt:
Sv:Sv:lämnar skoda
jag är 100% säker att jag köper en ny rs nästa sesong, ska snart åka kolla över audin en andra gång och provköra. hoppas den går fint =)
-
KH
- Inlägg: 397
- Blev medlem: 24 juli 2007, 15:19
- Ort: Kiruna
- Bilmodell: Inte Skoda
- Kontakt:
Sv:lämnar skoda
[quote]då har jag siktat in mig på en ny bil, en audi a4 1.8t, kommer att återgå till skoda om något år när rs2 finns mer på begagnad marknaden. kommer fortfarande hålla till på klubben, alltid lika trevligt folk här inne.
hoppas audin e lika rolig som skodan bara[/quote]
Grattis. Ha så bra med ny bil.
hoppas audin e lika rolig som skodan bara[/quote]
Grattis. Ha så bra med ny bil.
-
jimyboy
- Inlägg: 3555
- Blev medlem: 3 mars 2008, 17:31
- Ort: Tranemo
- Bilmodell: Yeti TSI
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:lämnar skoda
de blev ingen audi iaf. tyckte de va för mkt gubb bil, längtar tillbara till en RS =)
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:lämnar skoda
Hade en gång en Porsche 912, som byggdes om till 911 Carrerra.
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/1458/stora/porsche.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/1458/stora/porsche2.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/1458/stora/porsche.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/1458/stora/porsche2.jpg

