Butik eller Webb ???

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
marcusA
Inlägg: 4066
Blev medlem: 14 mars 2007, 12:45
Ort: Eskilstuna
Bilmodell: VW Passat
Kontakt:

Butik eller Webb ???

Inlägg av marcusA »

Nu har jag startat egen firma med inriktning på Bilstereo & bilstyling, frågan är om man törs satsa på en sånn butik i Eskilstuna eller om man ska hålla sig på internet ????


MVH:
CarAudio & Style
Marcus Andersson
rsr@bredband.net
070-1417501
sparkartjat
Inlägg: 2808
Blev medlem: 12 juli 2009, 19:22
Ort: Huddinge
Bilmodell: Skoda fabia rs
Kontakt:

Sv:Butik eller Webb ???

Inlägg av sparkartjat »

jaså va kul! åker igenom eskelstuna näg jag ska ner till trollhättan! då kan man ju titta in om du skaffar butik!

Mvh Mikael
vibrante
Inlägg: 16373
Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
Ort: Haninge
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Butik eller Webb ???

Inlägg av vibrante »

Kör på Webben tycker jag !!!!!
Karies
Inlägg: 1382
Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
Ort: Växjö
Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Butik eller Webb ???

Inlägg av Karies »

webben låter bättre. om det går bra där kan du ju alltid skaffa dig en butik senare. men om det går åt fan är man nog glad att man inte har någon lokal med bjässelager.
Skriv svar