Nu har jag startat egen firma med inriktning på Bilstereo & bilstyling, frågan är om man törs satsa på en sånn butik i Eskilstuna eller om man ska hålla sig på internet ????
MVH:
CarAudio & Style
Marcus Andersson
rsr@bredband.net
070-1417501
Butik eller Webb ???
-
marcusA
- Inlägg: 4066
- Blev medlem: 14 mars 2007, 12:45
- Ort: Eskilstuna
- Bilmodell: VW Passat
- Kontakt:
-
sparkartjat
- Inlägg: 2808
- Blev medlem: 12 juli 2009, 19:22
- Ort: Huddinge
- Bilmodell: Skoda fabia rs
- Kontakt:
Sv:Butik eller Webb ???
jaså va kul! åker igenom eskelstuna näg jag ska ner till trollhättan! då kan man ju titta in om du skaffar butik!
Mvh Mikael
Mvh Mikael
-
vibrante
- Inlägg: 16373
- Blev medlem: 4 september 2008, 02:01
- Ort: Haninge
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Butik eller Webb ???
Kör på Webben tycker jag !!!!!
-
Karies
- Inlägg: 1382
- Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
- Ort: Växjö
- Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Butik eller Webb ???
webben låter bättre. om det går bra där kan du ju alltid skaffa dig en butik senare. men om det går åt fan är man nog glad att man inte har någon lokal med bjässelager.

