Elmia besök avklarat!
-
Hunter
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Elmia besök avklarat!
Ja då åkte man med västkustkaravanen från Hisingen...försov mig men lyckades ansluta karavanen sista minut på motorvägen i olagling hastighet :)
Ytterligare piska på lite för att komma ikapp polarn. Hann montera på min frontläpp (11cm frigång) dagen innan. Såklart går det inte att kör normalt i 30mil tur o retur så den blev lite blästrad. Det fixas med lite makeup från skoda.
Inte en snut fick man syn på vägarna på hela dagen för kontroller o dyl. Kom fram 10 och åkte hem runt 14 tiden.
Lite dåligt med fräsha utställnings babes med tajta kroppar. Verkar som dom tog andrahands sorteringen i många fall. Satans massa små fjortisbrudar med lite mycke brunkräm o ingen känsla för färg kombinationer på outfiten.
Ngn mer som va på mässan?
Over and out!
Ytterligare piska på lite för att komma ikapp polarn. Hann montera på min frontläpp (11cm frigång) dagen innan. Såklart går det inte att kör normalt i 30mil tur o retur så den blev lite blästrad. Det fixas med lite makeup från skoda.
Inte en snut fick man syn på vägarna på hela dagen för kontroller o dyl. Kom fram 10 och åkte hem runt 14 tiden.
Lite dåligt med fräsha utställnings babes med tajta kroppar. Verkar som dom tog andrahands sorteringen i många fall. Satans massa små fjortisbrudar med lite mycke brunkräm o ingen känsla för färg kombinationer på outfiten.
Ngn mer som va på mässan?
Over and out!
-
fabia rs
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
Sv:Elmia besök avklarat!
Jag, Furby och HELA södra Sverige va där igår så denna tråd borde bli jättelång!!!!!!!!!!!!!!!
@Hunter: Tittade inte du på bilar?????? hehe
Mvh Karlzzon&Furby
Mvh Karlzzon&Furby
-
Voyce
- Kontakt:
Sv:Sv:Elmia besök avklarat!
Jag var där....körde upp i fredes o har varit där tills idag. Dock gick bilen sönder däruppe så fick köra hyrbil golf 1.6 hem :(
-
Stodde
- Kontakt:
Körde upp med ett gäng från Malmö igår men det var inte många Skodor på vägen lite synd .
Fick bilen chippad på mässan av It´s Fun och jag måste säga att det blev en bra skilnad jämfört med original.
Men den blev lite törstigare ochså men det är smällar man får ta .
Fick bilen chippad på mässan av It´s Fun och jag måste säga att det blev en bra skilnad jämfört med original.
-
kimpa1
Sv:Sv:Sv:Elmia besök avklarat!
precis kommit hem t motala igen från mässan, köpt ett blått neon rör som ska monteras inom en snar framtid nånstans under bilen, fanns ju endel att kolla på, men sorgligt nog väldigt dåligt me skodor :-( fick iaf chansen o dra ifrån en volvo på e4an på vägen ner, svider lite när man har dubbdäcken på, men blir man utmanad så måste man ju :-)
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Elmia besök avklarat!
Någon här som hade den blå Roomstern utan beteckning?
Klart imponerad av den
Klart imponerad av den
-
Hunter
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Elmia besök avklarat!
[quote]Körde upp med ett gäng från Malmö igår men det var inte många Skodor på vägen lite synd .
[/quote]
Fick du punga för den chippningen?
Funkar din bil som vanligt?
[/quote]
Fick du punga för den chippningen?
Funkar din bil som vanligt?
-
Hunter
- Kontakt:
[quote]Jag, Furby och HELA södra Sverige va där igår så denna tråd borde bli jättelång!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh Karlzzon&Furby[/quote]
Jag kollade på bilar och brudar eller tvärtom :) HAHA
Mvh Karlzzon&Furby[/quote]
Jag kollade på bilar och brudar eller tvärtom :) HAHA
-
skodaPG
- Bilmodell: Skoda Pickup
- Kontakt:
[quote]precis kommit hem t motala igen från mässan, köpt ett blått neon rör som ska monteras inom en snar framtid nånstans under bilen, fanns ju endel att kolla på, men sorgligt nog väldigt dåligt me skodor :-( fick iaf chansen o dra ifrån en volvo på e4an på vägen ner, svider lite när man har dubbdäcken på, men blir man utmanad så måste man ju :-)[/quote]
Min Skoda var ju där iaf...
//PG
//PG
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Elmia besök avklarat!
Jepp. Du var lite upptagen i samtal så jag köpte en dekal istället. Diesel Inside.
Röd Fabia RS härifrån tävlade i ljud och så var det någon RS2 där också hörde jag.
Hos Micro stod en annan medlem härifrån.
Röd Fabia RS härifrån tävlade i ljud och så var det någon RS2 där också hörde jag.
Hos Micro stod en annan medlem härifrån.
-
kimpa1
[quote][quote]precis kommit hem t motala igen från mässan, köpt ett blått neon rör som ska monteras inom en snar framtid nånstans under bilen, fanns ju endel att kolla på, men sorgligt nog väldigt dåligt me skodor :-( fick iaf chansen o dra ifrån en volvo på e4an på vägen ner, svider lite när man har dubbdäcken på, men blir man utmanad så måste man ju :-)[/quote]
//PG[/quote]
man lyckas tydligen missa saker :-) gick väl i ca 7 tim där. sen fråga en polare om ja sett monster trucken, suck, yrat runt o missat både skodor o monster truckar :-)
//PG[/quote]
man lyckas tydligen missa saker :-) gick väl i ca 7 tim där. sen fråga en polare om ja sett monster trucken, suck, yrat runt o missat både skodor o monster truckar :-)
-
sparkartjat
- Bilmodell: Skoda fabia rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Elmia besök avklarat!
Jag tävlade i ljud och stog utanför hall A och visade upp bilen! sen hade alpin en octavia rs2 på utställning! vad jag vet?? i söndags kom även en stylad octavia och tävlade i ljud?
Mvh Mikael
Mvh Mikael
-
Stodde
- Kontakt:
3675 Kr Och It´s Fun fixade allt med urmontering och återmontering .
Bilen funkar kanon och blev jävligt pigg !!!
Bilen funkar kanon och blev jävligt pigg !!!
-
Voyce
- Kontakt:
Ofan, det var billigt. Var det speciell mässrabatt eller gäller det alltid?
-
Stodde
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Elmia besök avklarat!
Det var mässrabatt.
Jag tror det kostar 4900 i normala fall.
Titta på www.itsfun.nu så får du rätt pris.
Jag tror det kostar 4900 i normala fall.
Titta på www.itsfun.nu så får du rätt pris.