Hej
Nu är den till salu!
: För den som vill ha något lite utöver det vanliga!!
http://www.blocket.se/vi/11674707.htm?ca=23_10_s
Mvh Fredrik
Finns det intresse tro??
-
mappe
- Inlägg: 156
- Blev medlem: 31 mars 2008, 17:30
-
SkodaHenke
- Inlägg: 237
- Blev medlem: 16 oktober 2007, 13:08
- Ort: Kristianstad
- Bilmodell: Skoda Octavia 1,8T
- Kontakt:
Sv:Finns det intresse tro??
Hmm lite dyr kanske? En bekant har en exakt likadan till salu, dock utan gps .. han begär 65 000 kr =)
-
skallie
- Inlägg: 5665
- Blev medlem: 11 mars 2020, 21:21
- Ort: Malmö
- Bilmodell: Karoq Sportline 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Finns det intresse tro??
Snygg bil ;)
Endast handtvättad när jag hade den också.
Endast handtvättad när jag hade den också.

