Finns det intresse tro??

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
mappe
Inlägg: 156
Blev medlem: 31 mars 2008, 17:30

Finns det intresse tro??

Inlägg av mappe »

Hej

Nu är den till salu!
: För den som vill ha något lite utöver det vanliga!!

http://www.blocket.se/vi/11674707.htm?ca=23_10_s

Mvh Fredrik
SkodaHenke
Inlägg: 237
Blev medlem: 16 oktober 2007, 13:08
Ort: Kristianstad
Bilmodell: Skoda Octavia 1,8T
Kontakt:

Sv:Finns det intresse tro??

Inlägg av SkodaHenke »

Hmm lite dyr kanske? En bekant har en exakt likadan till salu, dock utan gps .. han begär 65 000 kr =)
skallie
Inlägg: 5665
Blev medlem: 11 mars 2020, 21:21
Ort: Malmö
Bilmodell: Karoq Sportline 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Finns det intresse tro??

Inlägg av skallie »

Snygg bil ;)
Endast handtvättad när jag hade den också.
Skriv svar