Nationaldagen

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Wolf
Inlägg: 1442
Blev medlem: 10 mars 2010, 08:38
Ort: Göteborg
Bilmodell: Skoda Octavia RSR
Kontakt:

Nationaldagen

Inlägg av Wolf »

Någon som skall fira våran nationaldag?

Eller vågar man göra det utan att bli kallad rasist?

Jag gör det på sätt och viss ,pryder min skoda med svenska flaggan;) och kör hem till familjen och har trevligt.
Ha en bra nationalsdag ni som firar eller inte firar ;)
Corn
Inlägg: 68
Blev medlem: 21 september 2007, 15:30
Ort: Kristinehamn
Bilmodell: OctaviaII RS
Kontakt:

Sv:Nationaldagen

Inlägg av Corn »

Självklart!!! Har fått ett gult kors monterat över hela bilen som självklart e blå. Ha en bra Svenska flaggans dag i äntligen sommarvärme!!!

// Mattias
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Nationaldagen

Inlägg av MrC »

Skall jobba. Börjar 06.30 och slutar troligtvis inte före 17.00. Bra betalt så det gör inte så mycket att firandet blir lidande.
mikael1977
Inlägg: 1740
Blev medlem: 17 april 2016, 01:23
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Nationaldagen

Inlägg av mikael1977 »

Själv ska jag spela du gamla du fria råhögt på jobbet, på repeat...bara för att bråka lite med norrbaggarna =)

/M
sparkartjat
Inlägg: 2808
Blev medlem: 12 juli 2009, 19:22
Ort: Huddinge
Bilmodell: Skoda fabia rs
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen

Inlägg av sparkartjat »

ska fira med flaggan i topp!!!
haamstern
Inlägg: 15
Blev medlem: 6 juni 2007, 00:11
Ort: Tyresö
Bilmodell: Skoda octavia combi svart
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen

Inlägg av haamstern »

Ja håller bara med med ett stort leende på mina läppar,, fira med flaggan i topp,, själv går jag på sverige fest,,,,
ropersson
Inlägg: 41
Blev medlem: 22 februari 2008, 00:39
Ort: Halmstad
Bilmodell: Skoda octavia
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen

Inlägg av ropersson »

fyller år så fira skall jag göra :)
Masterbejt
Inlägg: 160
Blev medlem: 9 juni 2007, 23:02

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen

Inlägg av Masterbejt »

Match på Råsunda ikväll,firandet börjar redan kl 13:00 på oleary´s i sumpan....
Många öl blir det i den är värmen
magnusjidetorp
Inlägg: 450
Blev medlem: 29 mars 2011, 12:04
Ort: Enköping
Bilmodell: Skoda PickUp/Jeep cherokee
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen

Inlägg av magnusjidetorp »

Svenska Land Rover Klubben (SLRK) bjöd in Jeep Club Sweden (JCS) till gärdet i Stockholm för en gemensam grillpicknick med brännboll. Då vädret var för varmt och det inte blåste något där, så åkte vi i kollonn genom staden ut till en strand på Lidingö. Mycket trevligt, med ca 18 bilar med familjer. Se reportage på http://jeepetorp.blogg.se
Skriv svar