Hej!
Jag undrar vad som är standardutrustning i Felica GLX (funderar på en sådan, årsmodell 99 eller liknande). Antar att GLX alltid har 1.6-liters motorn?
Är följande standard?
*Höj/sänkbar förarstol?
*Höj/sänkbar ratt?
*Centrallås?
*Eluppvärmda sidospeglar?
Sedan anger många i annonserna att förbrukningen blandad körning är 0.6l/mil, är det verkligen så lågt?
Mvh
Pagge
Utrustningsnivå Felicia GLX
-
pag
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
-
mattiasa30
- Bilmodell: Skoda Felicia
- Kontakt:
Sv:Utrustningsnivå Felicia GLX
Jag har en GLX -97
Den har centrallås, dimljus och lackerade sidospeglar.
Tror att det är det som skiljer på 97-orna iaf.
Matte
Den har centrallås, dimljus och lackerade sidospeglar.
Tror att det är det som skiljer på 97-orna iaf.
Matte
-
Stesse72
- Bilmodell: Skoda Felicia 1,6 LX
- Kontakt:
Sv:Utrustningsnivå Felicia GLX
Hej!
Jag har en GLX-98(Combi) Och utrustningen är som tidigare inlägg. Dimljus,Centrallås,Rails på taket och lackade speglar. När det gäller motorn så tror jag att det är bara 1,6 som finns på GLX och att bränsleförbrukningen är låg den ligger som sagt var på 0,6 l/milen men. Dock är det inte servostyrning på min så det kan vara lite kämpigt att fickparkera tror att det blev standard på 99:orna (har även en sån och den har servo)
Jag har en GLX-98(Combi) Och utrustningen är som tidigare inlägg. Dimljus,Centrallås,Rails på taket och lackade speglar. När det gäller motorn så tror jag att det är bara 1,6 som finns på GLX och att bränsleförbrukningen är låg den ligger som sagt var på 0,6 l/milen men. Dock är det inte servostyrning på min så det kan vara lite kämpigt att fickparkera tror att det blev standard på 99:orna (har även en sån och den har servo)
-
deadagain2
- Bilmodell: Skoda Felicia 1.6 GLX
- Kontakt:
Sv:Sv:Utrustningsnivå Felicia GLX
Varvräknare på glx