Nationaldagen
-
Wolf
- Inlägg: 1442
- Blev medlem: 10 mars 2010, 08:38
- Ort: Göteborg
- Bilmodell: Skoda Octavia RSR
- Kontakt:
Nationaldagen
Någon som skall fira våran nationaldag?
Eller vågar man göra det utan att bli kallad rasist?
Jag gör det på sätt och viss ,pryder min skoda med svenska flaggan;) och kör hem till familjen och har trevligt.
Ha en bra nationalsdag ni som firar eller inte firar ;)
Eller vågar man göra det utan att bli kallad rasist?
Jag gör det på sätt och viss ,pryder min skoda med svenska flaggan;) och kör hem till familjen och har trevligt.
Ha en bra nationalsdag ni som firar eller inte firar ;)
-
Corn
- Inlägg: 68
- Blev medlem: 21 september 2007, 15:30
- Ort: Kristinehamn
- Bilmodell: OctaviaII RS
- Kontakt:
Sv:Nationaldagen
Självklart!!! Har fått ett gult kors monterat över hela bilen som självklart e blå. Ha en bra Svenska flaggans dag i äntligen sommarvärme!!!
// Mattias
// Mattias
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Nationaldagen
Skall jobba. Börjar 06.30 och slutar troligtvis inte före 17.00. Bra betalt så det gör inte så mycket att firandet blir lidande.
-
mikael1977
- Inlägg: 1740
- Blev medlem: 17 april 2016, 01:23
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Nationaldagen
Själv ska jag spela du gamla du fria råhögt på jobbet, på repeat...bara för att bråka lite med norrbaggarna =)
/M
/M
-
sparkartjat
- Inlägg: 2808
- Blev medlem: 12 juli 2009, 19:22
- Ort: Huddinge
- Bilmodell: Skoda fabia rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen
ska fira med flaggan i topp!!!
-
haamstern
- Inlägg: 15
- Blev medlem: 6 juni 2007, 00:11
- Ort: Tyresö
- Bilmodell: Skoda octavia combi svart
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen
Ja håller bara med med ett stort leende på mina läppar,, fira med flaggan i topp,, själv går jag på sverige fest,,,,
-
ropersson
- Inlägg: 41
- Blev medlem: 22 februari 2008, 00:39
- Ort: Halmstad
- Bilmodell: Skoda octavia
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen
fyller år så fira skall jag göra :)
-
Masterbejt
- Inlägg: 160
- Blev medlem: 9 juni 2007, 23:02
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen
Match på Råsunda ikväll,firandet börjar redan kl 13:00 på oleary´s i sumpan....
Många öl blir det i den är värmen
Många öl blir det i den är värmen
-
magnusjidetorp
- Inlägg: 450
- Blev medlem: 29 mars 2011, 12:04
- Ort: Enköping
- Bilmodell: Skoda PickUp/Jeep cherokee
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Nationaldagen
Svenska Land Rover Klubben (SLRK) bjöd in Jeep Club Sweden (JCS) till gärdet i Stockholm för en gemensam grillpicknick med brännboll. Då vädret var för varmt och det inte blåste något där, så åkte vi i kollonn genom staden ut till en strand på Lidingö. Mycket trevligt, med ca 18 bilar med familjer. Se reportage på http://jeepetorp.blogg.se

