Hej!!
Har sökt som fan efter länkar på internet för o köpa ett KNfilter men inte hittat någon svensk sida och knappt nån europeisk. nån som kan hjälpa mig? det kanske finns andra märken åsså så e de intressaant.
Luftfilter för o trimma min lilla 1.4liters oktavia 02 lite
-
raldholm
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
-
rubank
- Bilmodell: Skoda Octavia RS (överlämnad till ny entusiast..)
- Kontakt:
Sv:filter för o trimma min lilla 1.4liters oktavia 02 lite
trimma? hur menar du nu? får den inte tillräckligt med luft? GIK är återförsäljare av K&N så dem kan du ju slå en pling till om det är ett sånt du är ute efter. http://www.gikturbo.se/
-
maverick
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Micro har K&N.
-
raldholm
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Jag såg det, mekonomen har också och dom var 50kr billigare tom.
Men det är trots allt 750:- och ett orginal kostar ca 200kr, (50lapp på biltiema till och med, dock ej org) trodde det fanns någon billigare site som säljer K&N filter.. hoppas det är värt pengarna att gå o handla i butik. Vad tror ni?
Men det är trots allt 750:- och ett orginal kostar ca 200kr, (50lapp på biltiema till och med, dock ej org) trodde det fanns någon billigare site som säljer K&N filter.. hoppas det är värt pengarna att gå o handla i butik. Vad tror ni?
-
SkodaHenke
- Bilmodell: Skoda Octavia 1,8T
- Kontakt:
Det är knappast värt prisskillnaden mellan ett orginal filter o ett filter för 700 spänn ! Så dåligt är inte orginal ändå
-
Grinbergs
- Bilmodell: Skoda Fabia II 1,2
- Kontakt:
Med tanke på att man inte behöver byta ett K&N-filter, det rengörs ju med filterolja, så kan det ju löna sig.
Om man dessutom tar med i kalkylen att det kan innebära någon extra halv hästkraft, något lägre förbrukning, mindre bidrag till slit och släng-samhället osv osv så kan det nog vara en bra affär.
Om man dessutom tar med i kalkylen att det kan innebära någon extra halv hästkraft, något lägre förbrukning, mindre bidrag till slit och släng-samhället osv osv så kan det nog vara en bra affär.