tjena!
har lagt upp lite nya bilder på bilen med de nya hjulen och nya grillen på...snart ska jag ha en frontbåge ochså.vad tycks?
nya bilder
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
-
Lorin
- Inlägg: 1979
- Blev medlem: 18 september 2009, 09:52
- Ort: Vadstena
- Bilmodell: Skoda Felicia Pickup
- Kontakt:
Sv:nya bilder
Snyggt!
Jag noterade ögonlocken du hade på bilen, vart har du köpt dom?
Finns det till Felicia?
/Anders
Jag noterade ögonlocken du hade på bilen, vart har du köpt dom?
Finns det till Felicia?
/Anders
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:nya bilder
jadå det finns ,men jag har tagit bort ögonlocken.de nya bilderna är de med 15" på inte 18".men tack .
-
Lorin
- Inlägg: 1979
- Blev medlem: 18 september 2009, 09:52
- Ort: Vadstena
- Bilmodell: Skoda Felicia Pickup
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:nya bilder
Vart finns dom att köpa?
-
Lorin
- Inlägg: 1979
- Blev medlem: 18 september 2009, 09:52
- Ort: Vadstena
- Bilmodell: Skoda Felicia Pickup
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:nya bilder
Ögonlocken alltså.
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nya bilder
prova MHstyling....
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:nya bilder
eller realcar

