Tattoo.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.

Inlägg av MrC »

Första bilden är grymt snygg. Skuggningarna är enorma.
nickedick
Inlägg: 1112
Blev medlem: 15 maj 2009, 13:44
Ort: Helsingborg
Bilmodell: Skoda Octavia Rs / Skoda Yeti
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.

Inlägg av nickedick »

Tack Kent... Har en av Sveriges bästa tatuerare som gaddar mig. Johan Finn´e på Evil Twins i Helsingborg. Gå gärna in på eviltwinstattoo.se och kolla in några otroliga tatueringar. Här kommer två smakprov från Johans jobb.

http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/IMG_1500.jpg

http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/shining.jpg

http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/miles.jpg

Otroliga tatueringar......

Nicke
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.

Inlägg av MrC »

Helt otroligt vad bra gaddat. Förmodar att väntetiden är ganska lång och att han är dyr. Men pengar i dom här sammanhangen har ingen betydelse.
sir_pelle
Inlägg: 11349
Blev medlem: 21 april 2010, 23:53
Ort: Stockholm
Bilmodell: Octavia 1.8T
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.

Inlägg av sir_pelle »

Han va riktigt bra. Shining tattoon va den som fick mig att tattuera mig hos han jag gjorde hos.
http://apocalypsetattoo.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=benjamin&id=jackd2



Fler av hans fina tattos. Min e oxå med någonstans=)
http://apocalypsetattoo.com/gallery/view_album.php?set_albumName=benjamin
nickedick
Inlägg: 1112
Blev medlem: 15 maj 2009, 13:44
Ort: Helsingborg
Bilmodell: Skoda Octavia Rs / Skoda Yeti
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.

Inlägg av nickedick »

Väntetiden hos Johan är ca ett halv år... Han får sätta in bokningstopp med jämna mellanrum. För att inte jobba häcken av sig... Visst är han lite dyrare. Tur att det är en av mina bättre polare, så att mina priser reduceras kraftigt. Mängdrabatt......
Skriv svar