Tattoo.
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.
Första bilden är grymt snygg. Skuggningarna är enorma.
-
nickedick
- Inlägg: 1112
- Blev medlem: 15 maj 2009, 13:44
- Ort: Helsingborg
- Bilmodell: Skoda Octavia Rs / Skoda Yeti
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.
Tack Kent... Har en av Sveriges bästa tatuerare som gaddar mig. Johan Finn´e på Evil Twins i Helsingborg. Gå gärna in på eviltwinstattoo.se och kolla in några otroliga tatueringar. Här kommer två smakprov från Johans jobb.
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/IMG_1500.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/shining.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/miles.jpg
Otroliga tatueringar......
Nicke
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/IMG_1500.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/shining.jpg
http://www.skodaklubben.se/upload_cars/bilder/5332/stora/miles.jpg
Otroliga tatueringar......
Nicke
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.
Helt otroligt vad bra gaddat. Förmodar att väntetiden är ganska lång och att han är dyr. Men pengar i dom här sammanhangen har ingen betydelse.
-
sir_pelle
- Inlägg: 11349
- Blev medlem: 21 april 2010, 23:53
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Octavia 1.8T
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.
Han va riktigt bra. Shining tattoon va den som fick mig att tattuera mig hos han jag gjorde hos.
http://apocalypsetattoo.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=benjamin&id=jackd2
Fler av hans fina tattos. Min e oxå med någonstans=)
http://apocalypsetattoo.com/gallery/view_album.php?set_albumName=benjamin
http://apocalypsetattoo.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=benjamin&id=jackd2
Fler av hans fina tattos. Min e oxå med någonstans=)
http://apocalypsetattoo.com/gallery/view_album.php?set_albumName=benjamin
-
nickedick
- Inlägg: 1112
- Blev medlem: 15 maj 2009, 13:44
- Ort: Helsingborg
- Bilmodell: Skoda Octavia Rs / Skoda Yeti
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tattoo.
Väntetiden hos Johan är ca ett halv år... Han får sätta in bokningstopp med jämna mellanrum. För att inte jobba häcken av sig... Visst är han lite dyrare. Tur att det är en av mina bättre polare, så att mina priser reduceras kraftigt. Mängdrabatt......

