Ni som undra hur jag såg ut

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Jonas Nilsson
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 januari 2005, 10:21
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda Octavia RS Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Ni som undra hur jag såg ut

Inlägg av Jonas Nilsson »

greven, varför har du en massa extra små hål i luftburken...är det för att förhindra övertryck??, vilken dimension har du på din slang?
/Jonas
Greven
Inlägg: 16516
Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
Ort: Upplands-Bro
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Ni som undra hur jag såg ut

Inlägg av Greven »

Hålen gjorde jag inan slangen För få in mer Luft i burken för orginal har en 50mm i dim..

Sen fick jag tips en gång i tiden av Foffa.. att montera en slang från fronten...O den är på 100mm i dim från burken till mit galler i fronten..

//Greven
Skriv svar