greven, varför har du en massa extra små hål i luftburken...är det för att förhindra övertryck??, vilken dimension har du på din slang?
/Jonas
Ni som undra hur jag såg ut
-
Jonas Nilsson
- Inlägg: 141
- Blev medlem: 21 januari 2005, 10:21
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS Combi
- Kontakt:
-
Greven
- Inlägg: 16516
- Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
- Ort: Upplands-Bro
- Bilmodell: Skyline R32 GTR
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Ni som undra hur jag såg ut
Hålen gjorde jag inan slangen För få in mer Luft i burken för orginal har en 50mm i dim..
Sen fick jag tips en gång i tiden av Foffa.. att montera en slang från fronten...O den är på 100mm i dim från burken till mit galler i fronten..
//Greven
Sen fick jag tips en gång i tiden av Foffa.. att montera en slang från fronten...O den är på 100mm i dim från burken till mit galler i fronten..
//Greven