Sida 2 av 2

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 8 juli 2004, 23:01
av skodapower
Grattis gubbe!! oj förlåt jag menar Leif.
Däremot välkommen in i gubbgänget.
HURRA HURRA HURRA HURRA

skodapower

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 8 juli 2004, 23:25
av Vatanen
Fan Leffe du kan få en kram o en blöt puss av mej sen på lördag hahahahahahaha!!!!

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 8 juli 2004, 23:30
av tuva
hipp hipp hurra ..........grattis gubben...ha en skön å fin
kväll .........johan å mitza...

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 8 juli 2004, 23:33
av bommen
Grattis!

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 9 juli 2004, 00:47
av Mr X
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 9 juli 2004, 01:16
av RS
Grattis

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 9 juli 2004, 02:14
av Rscombi
ja ett JÄTTE GRATTIS Leffe

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 9 juli 2004, 04:45
av RS Macke
hur känns det att ha fyllt gubbe ?? :)
Grattis

Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!

Postat: 9 juli 2004, 18:54
av Greven
Hello GREVEN,

We at BRISKODA would like to wish you a happy birthday today!

Dena var rätt kul o se..

Tack ni alla..


//Greven