Sida 2 av 2
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 8 juli 2004, 23:01
av skodapower
Grattis gubbe!! oj förlåt jag menar Leif.
Däremot välkommen in i gubbgänget.
HURRA HURRA HURRA HURRA
skodapower
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 8 juli 2004, 23:25
av Vatanen
Fan Leffe du kan få en kram o en blöt puss av mej sen på lördag hahahahahahaha!!!!
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 8 juli 2004, 23:30
av tuva
hipp hipp hurra ..........grattis gubben...ha en skön å fin
kväll .........johan å mitza...
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 8 juli 2004, 23:33
av bommen
Grattis!
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 9 juli 2004, 00:47
av Mr X
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 9 juli 2004, 01:16
av RS
Grattis
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 9 juli 2004, 02:14
av Rscombi
ja ett JÄTTE GRATTIS Leffe
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 9 juli 2004, 04:45
av RS Macke
hur känns det att ha fyllt gubbe ?? :)
Grattis
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Grattis Leffe!!
Postat: 9 juli 2004, 18:54
av Greven
Hello GREVEN,
We at BRISKODA would like to wish you a happy birthday today!
Dena var rätt kul o se..
Tack ni alla..
//Greven