EPC lampan lös till idag!!
-
tanadm
EPC lampan lös till idag!!
Halloj alla!
På väg hem från jobbet idag så efter jag kört ca 500m så började EPC-lampan plus lampan för urkoppling av antispinn (ASR) att lysa Kraften försvann och jag stannade till och slog av tändningen och startade igen efter några sekunder - problemen försvann??!!
Vet nån (Tobbe80?) vad detta kan bero på? Nåt att åka in och kolla felkoder för? Det var ca 12 minus när detta hände...
Vad tror ni?
//RS-Tobbe
På väg hem från jobbet idag så efter jag kört ca 500m så började EPC-lampan plus lampan för urkoppling av antispinn (ASR) att lysa Kraften försvann och jag stannade till och slog av tändningen och startade igen efter några sekunder - problemen försvann??!!
Vet nån (Tobbe80?) vad detta kan bero på? Nåt att åka in och kolla felkoder för? Det var ca 12 minus när detta hände...
Vad tror ni?
//RS-Tobbe
-
DanielP
Sv:EPC lampan lös till idag!!
Har själv haft samma problem, beror tydligen på kass kablage (har behövts fixas tre ggr på min bil).
/Daniel
/Daniel
-
Tobbe80
- Kontakt:
Sv:Sv:EPC lampan lös till idag!!
Hmm du har säkerligen nåt fel lagrat, så be atteviks att kolla upp det och hälsa från mig ;) be Rhalf kolla....ha e go gubbe
Svårt att veta exakt va det kan va.
Svårt att veta exakt va det kan va.
-
tanadm
Sv:Sv:Sv:EPC lampan lös till idag!!
Kanon!
jag åker in med den i morgon och ber killarna kolla i felloggen!
//Tobbe
jag åker in med den i morgon och ber killarna kolla i felloggen!
//Tobbe
-
tanadm
Sv:Sv:Sv:Sv:EPC lampan lös till idag!!
Det kan ju också vara kylan som gör att ex. elektroniken får fnatt. Vi väldigt TORR och kall väderlek (just nu 15 minus i Växjö) så bildas massa statisk elekticitet, vilket kan skapa massa otrevliga symtom. Kanske kan förklara en del elektiska skumma fel som kan uppkomma
-
Tobbe80
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:EPC lampan lös till idag!!
he he jo visst kan det va så :) he he, så ni har det kallt hemma i växjö nu, vi har nästan 17 här i borås nu och jag ska ut med hund jä----en snart :( suck
Nää men kolla om du fått några felkoder lagrade, kan skapa problem senare tillfälle annars...vid vissa garantiarbete m.m
Nää men kolla om du fått några felkoder lagrade, kan skapa problem senare tillfälle annars...vid vissa garantiarbete m.m
-
tanadm
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:EPC lampan lös till idag!!
Will do :))
15 minus och placerad i soffan o kollar på Alien Directors Cut. Trådlås WiFI o bärbar dator Hehe..
15 minus och placerad i soffan o kollar på Alien Directors Cut. Trådlås WiFI o bärbar dator Hehe..
-
Kabben
- Bilmodell: Skoda Rapid Spaceback
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:EPC lampan lös till idag!!
Minus 20 här å jag tittar åxå på Aliens 3 directors cut, hehe
Det blir film maraton här då jag har insjuknat.
Det blir film maraton här då jag har insjuknat.