Varför lägger man in tjugoelva annonser/trådar på rad ?
Titta gärna efter ni lagt in Å EDITERA bort dubbelpost så blir det mera lätt läst i forumet.
*EN less jävel på dubletter*
Ta bort alla dubbel postningar.
-
jensa
- Inlägg: 6693
- Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Cupra R
- Kontakt:
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Ta bort alla dubbel postningar.
Håller med. Inte så svårt att plocka bort dubbletten.
-
maverick
- Inlägg: 25333
- Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
- Ort: Landskrona
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Ta bort alla dubbel postningar.
Orsak: Detta forum hänger sig titt som tätt så det syns inte att den tråd man precis skapade faktiskt finns.
Visst, det är inte svårt att ta bort de poster som blir dubbletter, men man ser inte att det faktiskt är flera poster förr än nästa gång man öppnar tråden.
Visst, det är inte svårt att ta bort de poster som blir dubbletter, men man ser inte att det faktiskt är flera poster förr än nästa gång man öppnar tråden.

