Ta bort alla dubbel postningar.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
jensa
Inlägg: 6693
Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
Ort: Stockholm
Bilmodell: Cupra R
Kontakt:

Ta bort alla dubbel postningar.

Inlägg av jensa »

Varför lägger man in tjugoelva annonser/trådar på rad ?

Titta gärna efter ni lagt in Å EDITERA bort dubbelpost så blir det mera lätt läst i forumet.

*EN less jävel på dubletter*
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Ta bort alla dubbel postningar.

Inlägg av MrC »

Håller med. Inte så svårt att plocka bort dubbletten.
maverick
Inlägg: 25333
Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
Ort: Landskrona
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Ta bort alla dubbel postningar.

Inlägg av maverick »

Orsak: Detta forum hänger sig titt som tätt så det syns inte att den tråd man precis skapade faktiskt finns.

Visst, det är inte svårt att ta bort de poster som blir dubbletter, men man ser inte att det faktiskt är flera poster förr än nästa gång man öppnar tråden.
Skriv svar