Styling

I detta forum skriver vi om Skoda Pick-Up.
Perka83
Bilmodell: Skoda Felicia Pick up 1.3 -01
Kontakt:

Styling

Inlägg av Perka83 »

Tja
kollade lite på WSRP hemsida och hittade en del trevliga frontspoliers och bakspoliers till Felician.
Då de slog mig.. antar att frontspoliern skall passa utan större problem på pickupen lika väl som på vanliga felician right??
men bakspoliern..de är icke samma va?? eller är de samma fast de är urtaget för baklemmen på flaket?? med andra ord passar bakspoliern till Flelician bara man sågar ut för baklemmen.. nån som vet???

/P
VolvoV8
Bilmodell: Skoda Pickup
Kontakt:

Sv:Styling

Inlägg av VolvoV8 »

Fronten är samma! vet ej med baken men skulle tro att det är endel jobb att få den på plats... men allt är ju relativt! allt går att få att passa!:)
Perka83
Kontakt:

Sv:Sv:Styling

Inlägg av Perka83 »

tack tack..
mvh/p
Perka83
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Styling

Inlägg av Perka83 »

P.S
hur är de med sidokjolarna.. Är längen på dessa samma på pickisen och vanliga felician?
Evert_
Bilmodell: Caddy Pickup TDI
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Styling

Inlägg av Evert_ »

Jag har en ny frontspoiler och sidokjolar som är tillverkade för att passa Caddy och skoda pickupen. Bild på frontspoilern finns på min garaget profil, under bilderna på Caddyn.

Sidokjolarna kan jag oxo fixa bilder på.

Är till salu om jag får rätt bud. Köpte grejjerna från en styling firma i danmark. Kostade ungefär 4000 kr att få hem.

Har kanske även en 3 pucks sinter lamell med tryckplatta till salu som endast gått 700 mil. Finns bild på den oxo. Tål mkt effekt.

Om jag får bra bud så kan de vara till salu. Tänkte spara dem om jag får lust att skaffa en till Caddy i framtiden.
Skriv svar