omprövning av körkort
-
Blackabel
- Bilmodell: skoda fabia combi
- Kontakt:
omprövning av körkort
hm. fick hem ett brev idag med informationen om att mitt körkort ska omprövas pågrund av en traffikolycka i januari (förlorade bromsverkan innan en krosning). detta har redan kostat mig 5500 kr i böter, självrisk och bärgning. 5500 är inte mycket pengar kanske men för något jag inte kunde rå över(bilen besiktigades veckan innan med felfria bromsar). hoppas verkling inte dom tar lappen oxå
-
Bulan
- Bilmodell: Skoda Octavia Combi RS
- Kontakt:
Sv:omprövning av körkort
Åh fy fanken, Alex! Jag får rysningar över hela kroppen. Hoppas verkligen att allt ordnar sig till det bästa.
//Bulan
PS. Var det du som kraschade med den silvriga Fabia RS:n? Såg bilderna du hade lagt ut - ingen rolig syn.
//Bulan
PS. Var det du som kraschade med den silvriga Fabia RS:n? Såg bilderna du hade lagt ut - ingen rolig syn.
-
MathiasS
- Bilmodell: Skoda Fabia
- Kontakt:
Sv:Sv:omprövning av körkort
Vad var orsaken till att bilen blev bromslös? Sådan brukar ju inte hända utan vidare?
-
Blackabel
- Bilmodell: skoda fabia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:omprövning av körkort
vet faktist inte helt säkert men pedalen FASTNADE i båtten utan bromsverkan, trodde det var en ren inbillning tills jag skulle tömma bilen inför skrotningen då bilen va batterilös för att bromsljuset lös och pedalen forfarande va i botten.