omprövning av körkort

I detta forum diskuterar vi bla fördelar, nackdelar, mektips och problem med Skoda Fabia.
Blackabel
Bilmodell: skoda fabia combi
Kontakt:

omprövning av körkort

Inlägg av Blackabel »

hm. fick hem ett brev idag med informationen om att mitt körkort ska omprövas pågrund av en traffikolycka i januari (förlorade bromsverkan innan en krosning). detta har redan kostat mig 5500 kr i böter, självrisk och bärgning. 5500 är inte mycket pengar kanske men för något jag inte kunde rå över(bilen besiktigades veckan innan med felfria bromsar). hoppas verkling inte dom tar lappen oxå
Bulan
Bilmodell: Skoda Octavia Combi RS
Kontakt:

Sv:omprövning av körkort

Inlägg av Bulan »

Åh fy fanken, Alex! Jag får rysningar över hela kroppen. Hoppas verkligen att allt ordnar sig till det bästa.

//Bulan

PS. Var det du som kraschade med den silvriga Fabia RS:n? Såg bilderna du hade lagt ut - ingen rolig syn.
MathiasS
Bilmodell: Skoda Fabia
Kontakt:

Sv:Sv:omprövning av körkort

Inlägg av MathiasS »

Vad var orsaken till att bilen blev bromslös? Sådan brukar ju inte hända utan vidare?
Blackabel
Bilmodell: skoda fabia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:omprövning av körkort

Inlägg av Blackabel »

vet faktist inte helt säkert men pedalen FASTNADE i båtten utan bromsverkan, trodde det var en ren inbillning tills jag skulle tömma bilen inför skrotningen då bilen va batterilös för att bromsljuset lös och pedalen forfarande va i botten.
Skriv svar