Hej,
Varför har min tråd om ETKA försvunnit? Om den blivit bortmodererad hade det varit trevligt med en förklaring.
/Martin
Boprttagen tråd?
-
MartinS
- Bilmodell: Volvo V40 och Kadett GSi 16v
- Kontakt:
-
Administrator
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Boprttagen tråd?
Eftersom ETKA inte är gratis osv... så vill vi ej göra reklam för om och vart man kan hitta det (framgick ju inte i tråden men men)..
Folk från VAG är inne lite då och då på skodaklubben, sådanna trådar främjer tyvärr inte det sammarbete vi vill ha med VAG...
Folk från VAG är inne lite då och då på skodaklubben, sådanna trådar främjer tyvärr inte det sammarbete vi vill ha med VAG...
-
MartinS
- Bilmodell: Volvo V40 och Kadett GSi 16v
- Kontakt:
Sv:Sv:Boprttagen tråd?
Tack för förklaringen. Men om jag tolkar ditt meddelande rätt så finns det att få tag på, och om någon har det och vill förvara en kopia hos mig så är det fritt fram att höra av sig utanför forumet:)
Om man skall hårddra det kanske inte trimning skall diskuteras heller då, för det lär ju knappast vara uppskattat av VAG heller, eller? ;-)
/Martin <- Med glimten i ögat.
Om man skall hårddra det kanske inte trimning skall diskuteras heller då, för det lär ju knappast vara uppskattat av VAG heller, eller? ;-)
/Martin <- Med glimten i ögat.
-
Administrator
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Boprttagen tråd?
Nej det är ju en tolkningsfråga :)
Vi har ju haft lite problem förut med andra firmor (trimning) och det vill vi inte upprepa...
Vi har ju haft lite problem förut med andra firmor (trimning) och det vill vi inte upprepa...