Någon som vet när jag kan "bygga" min nya ansiktslyfta Octavia på Skodas svenska hemsida? Jag kan knappt bärga mig...
//Bulan
När kan jag bygga nya Octavian?
-
Bulan
- Bilmodell: Skoda Octavia Combi RS
- Kontakt:
-
petrus
- Bilmodell: Skoda octavia RS2
- Kontakt:
Sv:När kan jag bygga nya Octavian?
jag undrar samma sak...
-
micke_petersson
- Bilmodell: Skoda Octavia Combi Elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:När kan jag bygga nya Octavian?
Ngn gång under v. 43 kommer det öppnas det upp i alla fall för att kunna bygga hos oss handlare... så hör med er lokala handlare under veckan som kommer... skall själv beställa en ny till sambon så fort det öppnas upp...
-
Bulan
- Bilmodell: Skoda Octavia Combi RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:När kan jag bygga nya Octavian?
Tack för infon, Mikael! Du är en klippa. ;-)
//Bulan
//Bulan
-
Flexi
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:När kan jag bygga nya Octavian?
Stämmer det att priserna är oförändrade trots faceliften?
Lite konstigt i så fall, kanske har det med nedgången för bilindustrin att göra?
Lite konstigt i så fall, kanske har det med nedgången för bilindustrin att göra?
-
micke_petersson
- Bilmodell: Skoda Octavia Combi Elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:När kan jag bygga nya Octavian?
[quote]Stämmer det att priserna är oförändrade trots faceliften?
Lite konstigt i så fall, kanske har det med nedgången för bilindustrin att göra?[/quote]
priserna kommer inte vara oförändrade... har inte exakt nu... men den kommer gå upp ca 4 000:-
ps.... det blir ingen facelift... utan ny modell... octavia 3
Lite konstigt i så fall, kanske har det med nedgången för bilindustrin att göra?[/quote]
priserna kommer inte vara oförändrade... har inte exakt nu... men den kommer gå upp ca 4 000:-
ps.... det blir ingen facelift... utan ny modell... octavia 3
-
MattisH
- Bilmodell: Toyota Avensis
- Kontakt:
När kan jag bygga nya Octavian?
[quote]Ställde frågan varför inte octavian finns på deras hemsida än och här är svaret:
Priser och utrustningsvalen på Octavia är inte klart ännu. Vi hoppas dock på att kunna börja ta emot beställningar inom de närmaste veckorna, då lägger vi även information om bilen på vår hemsida.
Tillsvidare hittas information om nya Octavia på den globala hemsidan för Skoda http://new.skoda-auto.com/COM/model/newoctavia/look/Pages/look.aspx?ff=1.
Med vänlig hälsning
Skoda Sverige
[/quote]
Priser och utrustningsvalen på Octavia är inte klart ännu. Vi hoppas dock på att kunna börja ta emot beställningar inom de närmaste veckorna, då lägger vi även information om bilen på vår hemsida.
Tillsvidare hittas information om nya Octavia på den globala hemsidan för Skoda http://new.skoda-auto.com/COM/model/newoctavia/look/Pages/look.aspx?ff=1.
Med vänlig hälsning
Skoda Sverige
[/quote]