Dålig väg paket till nya octavia
-
tullan
- Bilmodell: bmw
- Kontakt:
Dålig väg paket till nya octavia
Finns här nån som kör med det? Finns det några nackdelar med det, typ att bilen blir stötig, högre vindbrus? Ser den "fult" hög ut? Gärna om nån har en bild å kan visa!
-
Andrej
Sv:Dålig väg paket till nya octavia
Min har det. Tycker inte den är så mycket mer "hård" i fjädringen än de utan. Den är 2,5 cm högre än normala. Då jag är rätt ofta i skogen så behöver jag det. Man får ju även växel samt motor skydd undertill. Helt tätt där så att man inte sätter sig på en sten ex. Men det klart, skall du bara köra i stan kanske det är dumt att beställa?
-
Sibbo
- Bilmodell: Skoda Octavia 1,8 TSI
- Kontakt:
Sv:Sv:Dålig väg paket till nya octavia
Jag kan rekommendera dåligvägspaket. Bilen blir tydligt stabilare
än dito. Har jämfört med samma bil, även samma årsmodell.
Har redan denna utrustning på min andra nya Octavia, har haft 3 förrän dessa.
Tilläggas kan att priset är mycket rimligt för denna utrustning.
M.v.h. Sibbo.
än dito. Har jämfört med samma bil, även samma årsmodell.
Har redan denna utrustning på min andra nya Octavia, har haft 3 förrän dessa.
Tilläggas kan att priset är mycket rimligt för denna utrustning.
M.v.h. Sibbo.
-
Bäverhanne
- Bilmodell: Skoda Fabia elegance kombi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Dålig väg paket till nya octavia
Dåligt vägpaketet är ett ruggigt bra tillval.
Tåligare för last, skydd under motor och växellåda, 25mm högre, aningens stummare.
Bara en sån sak som att köra ned från en trottoarkant med lite last i bilen blir otroligt mycket lättare när man slipper oroa sig för att man ska skrapa i!
Skulle man inte kunna säga att en standard octavia med dåligt vägpaket får ungeför samma markfrigång / utseende som en octavia 4x4?
Mitt råd: köp till paketet!
Tåligare för last, skydd under motor och växellåda, 25mm högre, aningens stummare.
Bara en sån sak som att köra ned från en trottoarkant med lite last i bilen blir otroligt mycket lättare när man slipper oroa sig för att man ska skrapa i!
Skulle man inte kunna säga att en standard octavia med dåligt vägpaket får ungeför samma markfrigång / utseende som en octavia 4x4?
Mitt råd: köp till paketet!
-
Tikka308
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Dålig väg paket till nya octavia
[quote]Dåligt vägpaketet är ett ruggigt bra tillval.
Mitt råd: köp till paketet![/quote]
Skulle vilja säga att det är nästan samma bil förutom du inte får 4x4.. Jag har dåligt väg paket o tycket det är värt pengarna eftersom man är i skogen ibland också o så hög tycker ja den inte blir heller tror den ligger på ca 16cm
Mitt råd: köp till paketet![/quote]
Skulle vilja säga att det är nästan samma bil förutom du inte får 4x4.. Jag har dåligt väg paket o tycket det är värt pengarna eftersom man är i skogen ibland också o så hög tycker ja den inte blir heller tror den ligger på ca 16cm