Har fått problem med vindrutetorkarna som slutat att fungera på min Skoda Octavia -00 (L&K 1,8T) efter det att jag bytte nya blad. Direkt när jag bytte så gick de väldigt segt och även på "snabb intervallet" så var de sega. Dagen efter då jag skulle iväg funkade de inte alls. De "hackar" till någon halvcentimeter när man slår på tändningen -mer händer inte. Nyligen fick jag byta bägge fönsterhissarna till rutorna bak... Känns som det är mycket på en gång nu vad gäller tekniken runt om...
Någon som har en lösning på vindrutetorkarproblemet?
Vindrutetorkare - motor
-
K9Racer
- Inlägg: 3
- Blev medlem: 1 december 2011, 11:11
- Ort: Kristianstad
- Bilmodell: SKODA OCTAVIA C L&K 1,8T
- Kontakt:

