Träffar i Sommar!
-
Administrator
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Träffar i Sommar!
Hej alla glada medlemmar...
Nu närmar sig sommaren med stormsteg...Så jag har legat sömnlös på nätterna för att komma på bra aktiviteter och sätt för skodaklubben att synas ute i landet!
Jag har satt Greven på att kontakta Bilsport för att få köra Superstage... Vi avaktar svar där...
Jag hade funderingar ett tag att vi skulle ha en monter på Elmia mässan men fick tyvärr tänka om där då den absolut billigaste montern kostade 7200 kr...
Jag har varit i kontakt med Gotland Ring om att ev. hyra deras bana en dag i sommar... Har fått prisupgift och några lediga dagar (finns inte så många kvar)... tyvärr så kostar det 33750 kr att hyra banan (+ ev. personal) och sådanna kostnader kan vi egentligen bara drömma om att kunna betala.. (om 100 bilar kommer så går det runt) Samtal med andra klubbar om att samarbeta är igång men de flesta har redan bokat sina träffar..
Ett alternativ är att vi kör på s.k Allmän körning för ca 400 kr per bil... nackdelen är att det kan vara knökfullt med andra bilar om vi har otur...
Sen så ska vi självklart försöka deltaga på alla "stora" evenemang som annordnas i sommar, t ex Emmaboda 15 Maj, Piteå 29 Maj, Säve 12 Juni, Sthlm 3 Juli, Mantorp 7 Augusti, Kinnekulle 4 sept osv..
Sen hoppas jag att NI medlemmar träffas ofta i sommar på div små och stora träffar... Vill du fixa en träff så kontakta mig så kan jag fixa dit några olika bilföretag för att demostrera deras produkter...
Kom gärna med förslag och idér!!
Ps. Inför träffarna i sommar så är det bra att läsa denna tråd : http://www.skodaklubben.com/forum/detalj.asp?TradID=1597&ForumID=12#topp
/Jimmy Staff
admin@skodaklubben.se
Nu närmar sig sommaren med stormsteg...Så jag har legat sömnlös på nätterna för att komma på bra aktiviteter och sätt för skodaklubben att synas ute i landet!
Jag har satt Greven på att kontakta Bilsport för att få köra Superstage... Vi avaktar svar där...
Jag hade funderingar ett tag att vi skulle ha en monter på Elmia mässan men fick tyvärr tänka om där då den absolut billigaste montern kostade 7200 kr...
Jag har varit i kontakt med Gotland Ring om att ev. hyra deras bana en dag i sommar... Har fått prisupgift och några lediga dagar (finns inte så många kvar)... tyvärr så kostar det 33750 kr att hyra banan (+ ev. personal) och sådanna kostnader kan vi egentligen bara drömma om att kunna betala.. (om 100 bilar kommer så går det runt) Samtal med andra klubbar om att samarbeta är igång men de flesta har redan bokat sina träffar..
Ett alternativ är att vi kör på s.k Allmän körning för ca 400 kr per bil... nackdelen är att det kan vara knökfullt med andra bilar om vi har otur...
Sen så ska vi självklart försöka deltaga på alla "stora" evenemang som annordnas i sommar, t ex Emmaboda 15 Maj, Piteå 29 Maj, Säve 12 Juni, Sthlm 3 Juli, Mantorp 7 Augusti, Kinnekulle 4 sept osv..
Sen hoppas jag att NI medlemmar träffas ofta i sommar på div små och stora träffar... Vill du fixa en träff så kontakta mig så kan jag fixa dit några olika bilföretag för att demostrera deras produkter...
Ps. Inför träffarna i sommar så är det bra att läsa denna tråd : http://www.skodaklubben.com/forum/detalj.asp?TradID=1597&ForumID=12#topp
/Jimmy Staff
admin@skodaklubben.se
-
Vatanen
Sv:Träffar i Sommar!
Okej va kul jag ska tänka ut nåt men..ja! jo jag ska på alla stora träffar i sommar är tyvär tvngen till de!
-
RSRacing
Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Är man beroende så är man = )
//Christer
//Christer
-
DP
- Bilmodell: Skoda Pick Up
- Kontakt:
Sv:Träffar i Sommar!
jimmy staff in da house:
Kanske inte hel i linje med Skoda men varje år åker det omkring en snubbe i en kortad & cabbad gammal svansmotor Skoda på Stockholm Cruising som annordnas i samband med Wheels Nationals http://www.wheels-mag.se/nationals i år lördagkvällen den 7 augusti....
Som gammal Hot Rod och Chopper räv så är detta bara ett måste, jag kommer (om allt rockar) ha Skoda Pickis Lowridern skrapande asfalt på Sveavägen i sälskap med "Independent Crew" och flera andra Lowriders....
Ses på Svea den 7 augusti...
Kanske inte hel i linje med Skoda men varje år åker det omkring en snubbe i en kortad & cabbad gammal svansmotor Skoda på Stockholm Cruising som annordnas i samband med Wheels Nationals http://www.wheels-mag.se/nationals i år lördagkvällen den 7 augusti....
Som gammal Hot Rod och Chopper räv så är detta bara ett måste, jag kommer (om allt rockar) ha Skoda Pickis Lowridern skrapande asfalt på Sveavägen i sälskap med "Independent Crew" och flera andra Lowriders....
Ses på Svea den 7 augusti...
-
Administrator
- Kontakt:
Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Jag hoppas att ni alla som ställer ut och deltar på olika evenemang i sommar gör reklam för skodaklubben genom dekaler, skyltar, t-shirtar eller visitkort (fås gratis av mig)....
-
Greven
- Bilmodell: Skyline R32 GTR
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
t-shirtar ?.. nä
Men en snygg bandiroll som Eagle har fixat..
Samt RSR snygga tällt som kommer rocka fint i år..
//Greven
Men en snygg bandiroll som Eagle har fixat..
Samt RSR snygga tällt som kommer rocka fint i år..
//Greven
-
Administrator
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
De Officiella T-shirtarna som kommer förhoppningsvis innan sommaren är här... !!
Banderoll? Den som RSR hade?
Banderoll? Den som RSR hade?
-
Sixpack
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Se till att du får några svarta T-Sirts med så är du jättgullig.
Banderoll ? Greven syftar nog på Eagle's flagga !?
Banderoll ? Greven syftar nog på Eagle's flagga !?
-
jensa
- Bilmodell: Cupra R
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Snygga tält som rockar?
Det är vi " i " tälten som rockar :)
Det är vi " i " tälten som rockar :)
-
Vatanen
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Jag ställer alltid upp för Skodaklubben är en trogen skoda ägare! men Greven ska juh svika oss kanske?!
-
Johansson
- Bilmodell: Skoda Octavia 1,8 T
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Det ska bli kul att träffa lite skodafantaster på evenemangen i sommar, vilka ska ställa ut sina bilar på Emmaboda och hur många ska föröka sig på 402M?
-
Björn S (nalle)
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Jag siktar på Kinnekulle senare i år då jag är sugen på att köra där.
402:an få vänta ett tag.
Men övriga event ska jag å familjen komma till.
Glöm inte brostugan på Onsdagar.
//nalle
402:an få vänta ett tag.
Men övriga event ska jag å familjen komma till.
Glöm inte brostugan på Onsdagar.
//nalle
-
Vatanen
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
jag ska stela ut på Emmaboda om allt blir klart tills dess!
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Hej!
Som rätt ny medlem här så undrar jag då VAD händer vid brostugan
på Onsdagar? Och var ligger den? Blev ju nyfiken :)
M v h
Skoda RS Power
Som rätt ny medlem här så undrar jag då VAD händer vid brostugan
på Onsdagar? Och var ligger den? Blev ju nyfiken :)
M v h
Skoda RS Power
-
Björn S (nalle)
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Sorry, Brostugan ligger i utkanten av sthlm och där träffas alla möjliga typer som gillar bilar/MC och har lite mys & pys fram i mot kvällskvisten.
Farbror blå tycker oxså om Onsdagar.
Är du me ?
//nalle
Farbror blå tycker oxså om Onsdagar.
Är du me ?
//nalle
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Låter kul förutom det där med polisen då hmm, kanske skulle ta och glida förbi nån gång.
Utanför sthlm var då lite mer exakt, är ju i sthlm på veckorna så....
Brukar det ofta vara folk där härifrån klubben också?
M v h
Skoda RS Power
Utanför sthlm var då lite mer exakt, är ju i sthlm på veckorna så....
Brukar det ofta vara folk där härifrån klubben också?
M v h
Skoda RS Power
-
Björn S (nalle)
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Brostugan ligger "granne" med Drottningholms slott i västra Stockholm.
Vägen ut till Mälaröarna (Lv261) över Drottningholmsbron gult hus på vänster sida direkt.
Trevligt utflyktsmål för många människor & bilar.
//nalle
Vägen ut till Mälaröarna (Lv261) över Drottningholmsbron gult hus på vänster sida direkt.
Trevligt utflyktsmål för många människor & bilar.
//nalle
-
Rscombi
Sv:v:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träffar i Sommar!
Man kan inte missa det bara man kommer till nockebybron så ser man vart det är billar och poliser överallt =)
-
Björn S (nalle)
Så hette bron!! Drottningholmsbron är ju den andra bron.
Tack RS combi.
//nalle
Tack RS combi.
//nalle
-
solen
- Bilmodell: Octavia 2 RS, BMW 325 coupe´
- Kontakt:
"Ön" där Brostugan ligger heter även Kärsön och brukar vara ett populärt picknickställe där man även kan hyra kanot,spela frisbeegolf mm på sommaren.
/Solen
/Solen