ang att kunna redigera inlägg
Postat: 16 januari 2012, 16:20
Hej
Jo först så kanonbra att detta forum finns men, jag tycker att det skulle finnas en funktion så man kan redigera sitt inlägg.
Tex om jag skriver ett inlägg och postar detta, och sedan ser att jag har skrivit fell eller glömt skriva en sak, så ska man kunna gå in och redigera sitt inlägg.
Detta kanske finns men jag har inte hittat det i så fall :)
Sedan hade det varit bra om man skulle kunna lägga in bilder i inlägget, som tex om man ska beskriva ett fel eller nått så kan det vara lättare för dom som läser om man kan se vad personen menar osv.
Eller vad tycker ni ?
Annars så tack för ett bra forum !
MVH
Morgan
Jo först så kanonbra att detta forum finns men, jag tycker att det skulle finnas en funktion så man kan redigera sitt inlägg.
Tex om jag skriver ett inlägg och postar detta, och sedan ser att jag har skrivit fell eller glömt skriva en sak, så ska man kunna gå in och redigera sitt inlägg.
Detta kanske finns men jag har inte hittat det i så fall :)
Sedan hade det varit bra om man skulle kunna lägga in bilder i inlägget, som tex om man ska beskriva ett fel eller nått så kan det vara lättare för dom som läser om man kan se vad personen menar osv.
Eller vad tycker ni ?
Annars så tack för ett bra forum !
MVH
Morgan