Sida 1 av 1

ang att kunna redigera inlägg

Postat: 16 januari 2012, 16:20
av mstoltz
Hej

Jo först så kanonbra att detta forum finns men, jag tycker att det skulle finnas en funktion så man kan redigera sitt inlägg.

Tex om jag skriver ett inlägg och postar detta, och sedan ser att jag har skrivit fell eller glömt skriva en sak, så ska man kunna gå in och redigera sitt inlägg.

Detta kanske finns men jag har inte hittat det i så fall :)

Sedan hade det varit bra om man skulle kunna lägga in bilder i inlägget, som tex om man ska beskriva ett fel eller nått så kan det vara lättare för dom som läser om man kan se vad personen menar osv.

Eller vad tycker ni ?

Annars så tack för ett bra forum !

MVH
Morgan

Sv:ang att kunna redigera inlägg

Postat: 29 januari 2014, 19:11
av strawspasta
redigera knapp hade ju vart klockrent som du säger :)

Sv:Sv:ang att kunna redigera inlägg

Postat: 29 januari 2014, 22:33
av fabbe1
Det är bara att trycka på tabort knappen under ditt inlägg.
Tony

Sv:Sv:Sv:ang att kunna redigera inlägg

Postat: 29 januari 2014, 22:39
av fabbe1
Förutsatt att inte någon annan hinner posta ett inlägg under ditt för då försvinner tabort knappen.
Tony