Sida 1 av 1
Spam..?
Postat: 30 september 2018, 19:07
av klesell
Fler än jag som fick spam idag från Allt Om Linser, som ville sälja kontaktlinser? Min mailadress är läckt härifrån och det känns inte alls OK.
Tar gärna emot en kommentar från admin/motsvarande.
Re: Spam..?
Postat: 1 juni 2020, 14:29
av Skodaklubben
Hej Martin,
Här kommer ett ganska så sent svar tyvärr till din fråga. Allt om Linser är huvudsponsor till Skodaklubben och gör det möjligt för oss att driva runt verksamheten. Hosting, utveckling av forumet, migrering av forum etc. är inte gratis... I avtalet med Allt om Linser ingår det att de får kommunicera med Skodaklubbens medlemmar ett antal ggr per år. Vilket vi tycker är en ganska liten kostnad för att kunna driva vidare detta fina forum. Vi hoppas på våra medlemmars förståelse när det gäller vår huvudsponsor och forumets övriga sponsorer.
MVH
/Admin