Centrallås
-
Hasses47
- Bilmodell: Skoda Octavia 1999
- Kontakt:
Centrallås
Hej! Min dotter har nyligen köpt en Octavia GLXI 1,6 1999. Säkringen som är till centrallåset, elbackspeglar o tanklock går direkt när man sätter dit säkringen! Jag tror att det kan vara kortslutning någonstans på vägen eller i någon kontakt! Är det någon som har en annan teori om vad det kan vara eller tipsa om vad man kan börja söka efter kortslutningen? M.V.H Hasse 47
-
Bilmeken
- Bilmodell: Yeti
- Kontakt:
Re: Centrallås
Kablaget mellan dörr o kaross. Börja kolla förardörrens kablage.
-
Hasses47
- Kontakt:
Det är ett mystigt fel! När jag låser förardörren så låses också bagagen trots att säkringen är trasig! larmet går på när man låser! Är det någon mer som har varit med om detta, kan tipsa om vad jag skall felsöka? jag har funderat på om det kan vara något fel på styrenheten till centrallåset! Är tacksam för tips!
-
Hasses47
- Kontakt:
Är det någon som vet hur man får upp en bakdörr på en Octavia 2000 som har gått i baklås? När man försöker öppna innifrån så går knappen upp men åker ner igen när man släpper öppnaren! Detta börjar göra mig tokig, är tacksam för hjälp!
-
Hasses47
- Kontakt:
Är det någon som vet hur man byter låskistan i bakdörren till en Skoda Octavia Hatchback 1999?
-
Bilmeken
- Bilmodell: Yeti
- Kontakt:
Tips sök på youtube !