Canton
-
Kalejdokom
- Bilmodell: Enyaq iV80 Sportline
- Kontakt:
Re: Canton
Trevlig läsning för den som ännu inte beställt eller redan fått sin bil. Jag har en Enyaq med "standardstereo", men körde förra veckan en Superb med Cantonstereon och blev mycket imponerad. Dessutom har den 5-bands EQ plus separat volym för subbasen, som är väldigt ovanligt - detta ger mycket goda möjligheter att finjustera ljudet efter egna preferenser.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
Elektrikern84
- Bilmodell: Enyaq
- Kontakt:
Ååh. Hade gärna lagt på det då jag har H&K i min Volvo nu. Men vetifan om jag vågar och vad det gör med leveranstiden. :-/
-
Doomfarer
- Bilmodell: Yeti + beställt Enyaq 80x
- Kontakt:
Undrar om det är möjligt att lägga till i efterhand, dvs kan jag ändra min redan lagda order? Påverkar subben bagagestorleken? Har en hund jag tänkte ha där bak.
-
Elektrikern84
- Bilmodell: Enyaq
- Kontakt:
Snacka med min säljare om lägga på Canton men han trodde det skulle ses som ”ny order” och att det kan påverka ordern negativt i tid.
-
Kalejdokom
- Bilmodell: Enyaq iV80 Sportline
- Kontakt:
Doomfarer skrev:
> Undrar om det är möjligt att lägga till i efterhand, dvs kan jag ändra min
> redan lagda order? Påverkar subben bagagestorleken? Har en hund jag tänkte
> ha där bak.
På Superb har man placerat subben i väster sidofack i bagaget och den stjäl inget bagageutrymme mer än själva sidofacket. Oklart var subben placeras i Enyaq, men förmodligen på samma ställe och då förlorar man bara sidofacket där det idag förvaras lastnät och plastvinklarna med kardborreband för lastförankring.
> Undrar om det är möjligt att lägga till i efterhand, dvs kan jag ändra min
> redan lagda order? Påverkar subben bagagestorleken? Har en hund jag tänkte
> ha där bak.
På Superb har man placerat subben i väster sidofack i bagaget och den stjäl inget bagageutrymme mer än själva sidofacket. Oklart var subben placeras i Enyaq, men förmodligen på samma ställe och då förlorar man bara sidofacket där det idag förvaras lastnät och plastvinklarna med kardborreband för lastförankring.