Enyaq - val av färg

I detta forum skriver vi om Skoda Enyaq.
Mike123
Bilmodell: Enyaq
Kontakt:

Enyaq - val av färg

Inlägg av Mike123 »

Hej,

Har ett steg kvar i köpprocessen och har då att välja på en Enyaq 80x Sportline i Brilliant silver eller Graphite grey.

Tyvärr hittar jag inga bilder eller filmer på nätet av en Enyaq Sportline Graphite grey. Någon som har fått sin Graphite grå Enyaq som kan dela med sig av film/bild?

Tacksam för råd o tips!

Mvh
Michael
Mike123
Kontakt:

Re: Enyaq - val av färg

Inlägg av Mike123 »

Det blev en Graphite grey Enyaq....Verkar anlända i början av mars om allt går som det ska så det påverkade också valet....Den i silver hade produktionsvecka 8 och den verkar ju ändras till o från. Medan den grå var producerad men stått "bankad" ett par veckor för sista finjusteringen... (Halvledare som saknats antagligen...).

Byter från en XC60 T6 R-design men denna Enyaq var den enda som kändes rimlig att byta till, alla andra kände man varje gång att näe den här XC60n känns och går mycket bättre....men när man provkört Enyaq fick man känslan att näej inte det här tröskverket igen när man hoppade in i XC60n... Den går bara 3.5 mil på el så rätt frustrerande... lite så... ska sägas att XC60n togs ut mars 2021 så inte jättegammal...men Bowers & Wilkins stereon kommer jag nog sakna.... ;-)
Elektrikern84
Kontakt:

Re: Enyaq - val av färg

Inlägg av Elektrikern84 »

Jag valde till Canton. Har en V60 med Harman Kardon idag som jag är nöjd med.
Skriv svar