hej
motor lampan lyser gult , har lämnat in hos en verkstad som har läst av fel koden , kommer inte ihåg exakt men typ " bränsletillförseln är magert". de har bytt lambdan sond men de hjälpte inte larmar fortfarande . tips nån som har haft samma fel på sin kodiaq 2018?
kodiaq motor lampan lyser gult
-
silgio
- Bilmodell: Skoda kodiaq
- Kontakt:
-
Robi
- Bilmodell: Kodiaq
- Kontakt:
Re: kodiaq motor lampan lyser gult
Hej, vad hände sen ? vad var det för fel på din ?
vår har åxå börjat lysa nu... jävla skit, 2 dar innan vi ska köra till färjan för o åka till Tyskland, o så är det helg me, verkar inte bli nån resa nu på Måndag iaf....
vår har åxå börjat lysa nu... jävla skit, 2 dar innan vi ska köra till färjan för o åka till Tyskland, o så är det helg me, verkar inte bli nån resa nu på Måndag iaf....
-
Rose23
- Bilmodell: Kodiaq
- Kontakt:
Joooo då.. här finns en till. Nu har min varit in otaliga gånger. Enligt säljaren var det ”bara en knox-sensor som skulle släckas”… Nu är den helt bytt.. Partikelfiltret bytt.. å ändå lyser lampan. Nu ska de prova byta Knox-sensorn IGEN 

Upp i ca 100 000… men jag tror att säljaren kommer undan med att det går på ”Avgasgaranti”..
Under den här tiden har verkstaden fått in ytterligare en bil med samma problem. Min bil hade inte ens gått 5000 mil…
Hur har det gått för er??
Upp i ca 100 000… men jag tror att säljaren kommer undan med att det går på ”Avgasgaranti”..
Under den här tiden har verkstaden fått in ytterligare en bil med samma problem. Min bil hade inte ens gått 5000 mil…
Hur har det gått för er??
-
Joakim82
- Bilmodell: Enyaq
- Kontakt:
Hej
Min har börjat lysa nu
2019 och 16000mil
Vad hittade verkstad för fel?
Min har börjat lysa nu
2019 och 16000mil