Några nya medlemar

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
SkodaRs2003
Inlägg: 17998
Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: BMW M3
Kontakt:

Några nya medlemar

Inlägg av SkodaRs2003 »

Undrar om de har kommit några nya medlemar som såg oss på emmaboda???



Välkomma isf..........
Greven
Inlägg: 16516
Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
Ort: Upplands-Bro
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv:Några nya medlemar

Inlägg av Greven »

Hadde vart lättare med en banderoll som är på g med
SKODAKLUBBEN.COM på så hadde dom hitat hit mycket lättare men det är som sagt på G..

//Greven
Administrator
Inlägg: 15702
Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
Ort: Stockholm
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Några nya medlemar

Inlägg av Administrator »

Dom flesta hade iallafall skodaklubben dekal eller skyllt så nog syntes klubben lite... :)

Får fixa en zeppelinare istället hehe
Skriv svar