Undrar om de har kommit några nya medlemar som såg oss på emmaboda???
Välkomma isf..........
Några nya medlemar
-
SkodaRs2003
- Inlägg: 17998
- Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
-
Greven
- Inlägg: 16516
- Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
- Ort: Upplands-Bro
- Bilmodell: Skyline R32 GTR
- Kontakt:
Sv:Några nya medlemar
Hadde vart lättare med en banderoll som är på g med
SKODAKLUBBEN.COM på så hadde dom hitat hit mycket lättare men det är som sagt på G..
//Greven
SKODAKLUBBEN.COM på så hadde dom hitat hit mycket lättare men det är som sagt på G..
//Greven
-
Administrator
- Inlägg: 15702
- Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Några nya medlemar
Dom flesta hade iallafall skodaklubben dekal eller skyllt så nog syntes klubben lite... :)
Får fixa en zeppelinare istället hehe
Får fixa en zeppelinare istället hehe

