2000-talets Bilsport Skoda
Postat: 25 oktober 2023, 17:35
Hej hörni! Jag har köpt den gula Skoda pickupen som tidningen Bilsport hade som projekt år 00. Jag älskar bilen men jag är lite sugen på att fortsätta göra lite småsaker som jag anser bilsport ”missade” eller hoppade över. Till exempel är interiören helt original precis som motorn. Om jag skulle göra något kosmetiskt med den skulle det självklart vara matchande med stilen och se ut som om det var bilsport teamet som hade gjort det. Proffsigt och anpassat helt till 2000-talets stil. Det jag har i tankarna är lite trimning, sportratt i gula detaljer osv. Inget som stör den feta liveryn. Vad tycker ni samlare och entusiaster? Skulle det bli bra eller ska den vara original?