Skoda connect shop
Postat: 9 november 2023, 16:58
Hej
Gjorde en beställning via bilens skärm på skoda connect shop.
Hur betalar man fakturan?
På mailet man får står bara en massa siffror typ iban innan etc,!
Är inte så insatt i sådant, någon som vet?
Gjorde en beställning via bilens skärm på skoda connect shop.
Hur betalar man fakturan?
På mailet man får står bara en massa siffror typ iban innan etc,!
Är inte så insatt i sådant, någon som vet?