Sida 1 av 1
Skodaappen
Postat: 19 oktober 2024, 20:35
av Gilgamesh65
Hej. Har köpt en octavia laddhybrid -21. Jag försöker aktivera appen men kommer inte förbi att bli huvudanvändare.
Någon som haft liknande bekymmer?
Re: Skodaappen
Postat: 24 oktober 2024, 20:24
av Skoda55
Hej, har liknande problem, köpt Skoda från 2021 och kan inte ändra huvud användaren. Någon som vet? (Alltså funktionen för att ändra huvudanvändare eller ta bort funkar inte)
Re: Skodaappen
Postat: 25 november 2024, 13:35
av slöjdaren
Har tyvärr samma problem men ingen lösning
Re: Skodaappen
Postat: 3 februari 2025, 09:45
av Johan82
Samma problem jag med, ingen som funnit någon lösning än?
Re: Skodaappen
Postat: 11 februari 2025, 12:10
av Marko Wasenius
Hej.
Jag hade samma problem och åkte till en auktoriserad Skoda återförsäljare och identifierade mig så löste det sig.
Lycka till!
Marko
Re: Skodaappen
Postat: 25 december 2025, 13:49
av johan1340
Kan vara så att gamla ägaren är fortfarande inloggad. Så var det när jag bytte bil förut.
Re: Skodaappen
Postat: 15 januari 2026, 13:57
av AgoAye
Som ovan, kan vara så att gamla ägaren ligger kvar inne.
Testa att göra en komplett återställning genom menyerna.
Hur långt kommer du?
Fick göra aktiveringen ”med båda nycklarna” några gånger innan det hoppade till.
Re: Skodaappen
Postat: 23 juni 2026, 01:29
av Honzik
Har samma bekymmer på en 2021 års modell, behöver komma åt sekretessinställningar men de är inte tillgängliga står det, har gjort allt som går att göra. Tagit ut säkring nr 19 t o m. Nästa steg är uppdatering av mjukvara hos din bil annars vet jag inte.