Dåligt halvljus Fabia 2009
-
Pga
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 14 oktober 2025, 17:11
- Bilmodell: Fabia
- Kontakt:
Dåligt halvljus Fabia 2009
Det är bedrövligt halvljus på min gamla Fabia trots att jag har monterat de bästa lamporna som Mekonomen säljer. Vad kan jag göra för att få ett bra halvljus?
-
Silver_Bullet
- Inlägg: 59
- Blev medlem: 5 december 2021, 21:06
- Bilmodell: Superb
- Kontakt:
Re: Dåligt halvljus Fabia 2009
Är dom dåliga lyktorna?
Kolla in denna video: https://www.youtube.com/watch?v=gEUu6VevYkg
Kolla in denna video: https://www.youtube.com/watch?v=gEUu6VevYkg
-
Andypandura
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 7 april 2026, 12:52
- Bilmodell: Fabia
- Kontakt:
Re: Dåligt halvljus Fabia 2009
Hittade du en lösning på stearinljusen..? Fick tips om Led lampor i en FB tråd, har ej testat själv men det verkar onekligen intressant. Vore kul att höra från någon som provat
https://www.diodhuset.se/xtreme-dx-gen2 ... -singelkit
https://www.diodhuset.se/xtreme-dx-gen2 ... -singelkit
-
Roypan
- Inlägg: 4
- Blev medlem: 13 april 2024, 09:20
- Bilmodell: Skoda Fabia 1,2 2006
- Kontakt:
Re: Dåligt halvljus Fabia 2009
Jag har bytt t led både på hel å halvljus,blev märkbart bättre....enda nackdel jag tycker mig märka är,att ljusbilden blir något smalare....Fabia-06
Har ej besiktat m led,byter till halogen p halvljuset då tydligen led ej är godkänt....
Har ej besiktat m led,byter till halogen p halvljuset då tydligen led ej är godkänt....

