Bromslampa Led
Postat: 25 april 2026, 04:55
Yo! Bytt bromslamporna t led,men då tänds lampan för ESP å går ej släcka/stänga av
,men så fort jag byter t standard lampor så försvinner felet. Provat m billiga Temu led och med dyrare led,ingen skillnad....vad beror det på?? Fabia -2006
,men så fort jag byter t standard lampor så försvinner felet. Provat m billiga Temu led och med dyrare led,ingen skillnad....vad beror det på?? Fabia -2006