Sida 1 av 1

När ska folk lära sig!!??

Postat: 13 september 2004, 23:31
av rs_autopower
http://poststuff2.entensity.net/090604/media.php?media=wee.wmv




Så här blev resultatet!!! Är inte avundsjuk kan jag säga!



http://www.suzuki-bikes.com/forum/viewtopic.php?t=4246

Sv:När ska folk lära sig!!??

Postat: 13 september 2004, 23:40
av Tessan
Är man så j*vla dum o åker i linne o shorts får man skylla sig själv... Man kan ju faktiskt använda jeans o långärmad i alla fall, skyddar lite....

Nej tacka vet ja skinställen... Rätt person i dom med så kan de vara rätt sexigt =)

Sv:När ska folk lära sig!!??

Postat: 13 september 2004, 23:42
av Dizzyhenke
Ja inte blev den flickan imponerad iaf !!

Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Postat: 13 september 2004, 23:52
av lacika10
Fy-faan! Stackars brud !!!

Sv:Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Postat: 14 september 2004, 00:03
av Vatanen
Men hon var juh snygg hahaha alltid ett plus!!

Sv:Sv:Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Postat: 14 september 2004, 00:51
av frhog
Hon VAR snygg..! Är inte.

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:När ska folk lära sig!!??

Postat: 14 september 2004, 01:38
av ANDREA$
HAHAHAHAHA vilka mäniskor det finns där ute