Tjena
Skulle det inte vara bra att kunna köpa lite RS dekaler och nummerplåtshållare i shopen?
Dekaler
-
andwig
- Bilmodell: Skoda Octavia RS Combi
- Kontakt:
-
Sixpack
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Dekaler
Jo !
-
Administrator
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Dekaler
Jag håller också med.. tyvärr så krävs det att vi gör egna s.k EPS:er i datorn på hur de ska se ut (dekalerna) och vi kan tyvärr få problem med Skoda Auto som äger varumärket.. Men jag ska försöka få fram lite häftiga dekaler inom kort.. Killen som har gjort dekalerna till RSR:s bil..
Angående nummerplåtshållare så är det på G.
Angående nummerplåtshållare så är det på G.
-
slaktarn
- Bilmodell: -
- Kontakt:
Sv:Dekaler
jag vet att intergraphix (www.intergraphix.se) har V/// dekalen till RS. Sen har jag frågat om de vill sätta ihop regplåtsdekaler oxå men det berodde på hur många det var som ville ha de...
Planer från deras sida var även att sätta ihop ett kit för emblemet bak, ratt o motorblock (finns ju till massa andra bilar) så att man kunde få RS eller V/// istället... men som sagt var de har mycket att göra...
Hade ju varit kul att ha ett bra samarbete med dem :) (ingen aning om det finns eller inte)
//Slaktarn
Planer från deras sida var även att sätta ihop ett kit för emblemet bak, ratt o motorblock (finns ju till massa andra bilar) så att man kunde få RS eller V/// istället... men som sagt var de har mycket att göra...
Hade ju varit kul att ha ett bra samarbete med dem :) (ingen aning om det finns eller inte)
//Slaktarn
-
Administrator
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Dekaler
Har en annan firma på G som fixar regplåtar relativt billigt... dock är det en investering på över 5000 :-