Lösenord
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Lösenord
Messa till Jimmy så byter han. Jag har frågat honom om han kan lägga in funktionen i "dina uppgifter" och han har lovat att göra det när han hinner.
Kent
Kent
-
Andrej
- Inlägg: 1589
- Blev medlem: 18 mars 2012, 21:27
Sv:Sv:Lösenord
Hum, går det fortfarande inte att byta lösenord? Finns det någon ADMIN på sidan vet någon?
-
MikaelW
- Inlägg: 2952
- Blev medlem: 12 februari 2013, 09:48
- Ort: Köping
- Bilmodell: Skoda Octavia TDI
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Lösenord
Denna sida är ett sjunkande skepp. Ingen jobbar tydligen med den utom vi som skriver i forumet.
-
Andrej
- Inlägg: 1589
- Blev medlem: 18 mars 2012, 21:27
Sv:Sv:Sv:Sv:Lösenord
Hum mycket tråkigt. Det är ju rätt många som ändå är aktiva här. vi kunde ju driva denna sida....

