Skoda rs provkörd
-
Kabben
- Inlägg: 9339
- Blev medlem: 1 juli 2009, 18:20
- Ort: Ludvika
- Bilmodell: Skoda Rapid Spaceback
- Kontakt:
Skoda rs provkörd
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,352865,00.html
-
FightingDiva
- Inlägg: 11198
- Blev medlem: 10 mars 2006, 14:07
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Skoda rs provkörd
Skoda skulle ha valt 1.8T med 150hk och fyrhjulsdrift istället för TDI-motorn :-(
-
andy
- Inlägg: 140
- Blev medlem: 10 mars 2006, 09:50
- Ort: Ängelholm
- Kontakt:
Sv:Sv:Skoda rs provkörd
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,352865,00.html
läs detta . Läs minuset
läs detta . Läs minuset
-
andy
- Inlägg: 140
- Blev medlem: 10 mars 2006, 09:50
- Ort: Ängelholm
- Kontakt:
Sv:Sv:Skoda rs provkörd
Inge bra betyg enligt aftonbladet
-
FightingDiva
- Inlägg: 11198
- Blev medlem: 10 mars 2006, 14:07
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Skoda rs provkörd
Jag tycker personligen inte om att läsa biltester, som oftast speglar ett subjektivt omdöme om bilen i fråga.
Det viktigaste är att man känner att den här bilen är rätt för mig, efter att man har provkört, suttit i den, checkat komforten, ljudnivå i kupen mm. mm.
Mitt slutresonemang blir oftast: Hur mycket bil får jag, till det pris och den prisklass jag valt att köpa.
/Nikos
Det viktigaste är att man känner att den här bilen är rätt för mig, efter att man har provkört, suttit i den, checkat komforten, ljudnivå i kupen mm. mm.
Mitt slutresonemang blir oftast: Hur mycket bil får jag, till det pris och den prisklass jag valt att köpa.
/Nikos
-
Tintin
- Inlägg: 490
- Blev medlem: 6 mars 2006, 23:14
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia Rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Skoda rs provkörd
men fabia rs diesel kommer ju förmodligen inte till Sverige vad ajg har hört..
//Tintin
//Tintin
-
FightingDiva
- Inlägg: 11198
- Blev medlem: 10 mars 2006, 14:07
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skoda rs provkörd
Varför skulle inte den komma till Sverige?
Tycker det låter skumt.
Tycker det låter skumt.
-
Tintin
- Inlägg: 490
- Blev medlem: 6 mars 2006, 23:14
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia Rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skoda rs provkörd
därför att den inte var attraktiv nog för marknaden..och att de skulle nästan inte skulle tjäna några pengar om dom tog inte den o sålde den..
Bara jag hörde från säljarna på jobbet...
//Tintin
Bara jag hörde från säljarna på jobbet...
//Tintin
-
FightingDiva
- Inlägg: 11198
- Blev medlem: 10 mars 2006, 14:07
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skoda rs provkörd
Låter logiskt Tintin, det blir säkert specialbeställningar på den för dom som verkligen vill ha en diesel-racer.
Jag vet inte vad VW Polo's & Seat's variant med samma motor ligger på för pris (dom med TDI 130hk motorn)?
Är dom billigare eller dyrare än Fabia RS?
Jag vet inte vad VW Polo's & Seat's variant med samma motor ligger på för pris (dom med TDI 130hk motorn)?
Är dom billigare eller dyrare än Fabia RS?
-
RSRacing
- Inlägg: 8204
- Blev medlem: 24 februari 2008, 22:55
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skoda rs provkörd
såg två stycken i stockholm när ja var där sist!
en svart o en silver.
om dom var demo bilar eller nåt vet ja ej.
satt inga dekaler på någon av dom.
//RSR Christer
en svart o en silver.
om dom var demo bilar eller nåt vet ja ej.
satt inga dekaler på någon av dom.
//RSR Christer

