Fälgar!

I detta forum skriver vi om Skoda RS.
fritzon
Kontakt:

Fälgar!

Inlägg av fritzon »

hehehe nu har jag fått mina fälgar.. Beställde dem i feburari..

Bytat 4 gånger pga av att dom inte passade på bilen.. Från början beställde jag AEZ xylo. Fick reda på vecka 13.....sen blev det 16.... sen visste dom inte när... Bytte till BBS Challange... Fälgarna kom till slut.. Fel inpressning... Passade inte!!! Skicka tillbaka.. Valde OZ Superturismo GT.. Fälgarna skulle skickas från Italien.. Väntade...väntade... Däckia i Helsingborg kollade varför dom inte kom på fredagen som dom var lovade.. " Dom var inte med i Lastbilen" hmmm.. Tro att jag började bli duktigt förbannad... Däckia blev trötta på oz och sa att nu får dom öka... OZ i Sverige kollade med tyskarna.. Jo vi har dem.. Vi skickar dom direkt till Helsingborg.. Dagen D med stort D var en fredag.. Däckia ringde.. Fälgarna har kommit.. Weeeeeeeeeee tänkte jag och slängde mig i bilen. När jag kom upp så sa försäljaren "Fälgarna ligger därborta". Vände mig om och såg att det var fel fälgar... Blev knappt vansinnig....... Till slut vande jag mig och bad dom slänga på fälgarna.. Summan av kardemumman... Den som väntar på något gott får vänta för evigt.. Nu har jag vant mig och tycker det e rätt snyggt.. Men smaken e som baken som bekant.
MrC
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Fälgar!

Inlägg av MrC »

Sånt får man spel på. Dålig service. Jag hade gett upp för länge sen och bett dom kyssa mig i den änden som jag har högst när jag plockar jordgubbar. Fan vad dåligt.

Kent
d00m
Bilmodell: Seat Leon Cupra R
Kontakt:

Sv:Sv:Fälgar!

Inlägg av d00m »

Antar att det är de på dina bilder? Skitsnygga tycker jag! Kör oxo med OZ Racing, fast Hydra.

Vad har du för grill? Den var snygg oxo... MS Design?
rs_autopower
Bilmodell: Skoda octavia RS Combi TS Edition
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Fälgar!

Inlägg av rs_autopower »

Helt okej fälgar passar riktigt bra tycker jag.
fritzon
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Fälgar!

Inlägg av fritzon »

Sorry att jag inte svarat... Fullt upp kan man säga... Jo det e MS design grill... Tack ;) Jo jag har vant mig nu men det tog lite tid när man bestämt sig för ett par fälgar och väntar så länge... Sen visar det sig att det e fel fälgar... heheh ja ja slutet gott allting gott ;)

Ja dålig service e något man får vänja sig vid tyvärr... Tycker det bara blir sämre och sämre :((
Skriv svar