Heisan,
Ville bare minne på att i helgen er det GateBil 2005 på Rudskogen Motorsenter i Norge.
Var der en liten tur i går kveld å tittet på dem rigget opp utstyr, og det ser ut som om det blir en konge helg !!! :-)
Så de av dere som har mulighet burde ta seg en tur !
Mere Info Finner du her : Http://www.gatebil.no
Http://www.rudskogen.no
Rudskogen/GateBil 05
-
NatroXz
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
-
juanito
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Rudskogen/GateBil 05
Två intressanta länkar, tack för det!
Eftersom jag är född i värmland och uppvuxen i dalarna, har jag varit mycket i Norge. Tyvärr har det inte blivit något besök de sista 20 åren...
Ett besök till toppenanläggningen Rudskogen, rekommenderas varmt av mina norska släktingar och vänner!!!
Kan för övrigt varmt rekommendera en rundresa i detta vackra land, men medtag kraftig semesterkassa!
Eftersom jag är född i värmland och uppvuxen i dalarna, har jag varit mycket i Norge. Tyvärr har det inte blivit något besök de sista 20 åren...
Ett besök till toppenanläggningen Rudskogen, rekommenderas varmt av mina norska släktingar och vänner!!!
Kan för övrigt varmt rekommendera en rundresa i detta vackra land, men medtag kraftig semesterkassa!
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Rudskogen/GateBil 05
Bra med en bana bara 1tim 10min ifrån Oslo och med Gokart också.
Reine Wisell har som jag hört tagit fram ett liknande förslag för Tullinge med den skillnaden att det var en komplett motorstadium för alla motorsporter. Finansieringen var klar men det beslöts att det skulle byggas en ny stadsdel istället.
Klart man vill besöka det vackra Norge men det får bli en annan gång.
Reine Wisell har som jag hört tagit fram ett liknande förslag för Tullinge med den skillnaden att det var en komplett motorstadium för alla motorsporter. Finansieringen var klar men det beslöts att det skulle byggas en ny stadsdel istället.
Klart man vill besöka det vackra Norge men det får bli en annan gång.