Audi Rs6.....

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Niclas Johansson (nickedick)

Audi Rs6.....

Inlägg av Niclas Johansson (nickedick) »

Har haft den brutalaste upplevelsen i mitt liv nu ikväll... Min granne har varit i Tyskland och köpt en Audi Rs6 kombi. Hörde ett grymt billjud utifrån gatan, när jag satt och kollade på tv. Öppnade persiennen och kollade vad det var för bil. Lät som en amerikansk busbil... Då ringer telefonen samtidigt. Då är det grannen som ringer utifrån bilen och ber mig komma ut. Vilket ljud..... V8 med dubbla turbo... Kan det bli bättre. Varannan killes drömbil stod på gatan utanför mitt hus. Kan det bli bättre ???? Ja, det kan det... Han är min granne. Ska erbjuda honom att tvätta bilen. mot en tur varje gång. Fy fan vilken upplevelse.... Kan inte sova inatt. Var bara tvungen att dela med mig av min upplevelse.

Mvh Nickedick
vibrante
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Audi Rs6.....

Inlägg av vibrante »

Brillkos bil är värre, ville bara säga det....

Åkte med honom på Söder mot Norr förra året, det var det värsta jag nånsin varit med om 981 hk utan gas.....
Tyresö-Arlandastad fick tanka två gånger på vägen dit pluss att jag och tjejen fick byta ruta efter att han lekte lite i Söderledstunneln....

LIGG INTE FÖR NÄRA BILAR SOM KÖR MED SLICKS....

Jag förstår att du inte kan sova i natt...Men Men Men Bilar Med stor Motor är GRYMNT ROLIGT

http://www.brillko.se/
Thomas
Bilmodell: Skoda Superb Combi Alldrive
Kontakt:

Sv:Audi Rs6.....

Inlägg av Thomas »

Häftigt med att även andra får köra/åka med en drömbil.
Jag kommer själv ihåg min "drömkörning" med en trimmad Dodge Viper GTS.
Men en av mina bästa bilögonblick var när jag fick åka med en ÄKTA Shellby AC Cobra 427 i södra Californien.

//Thomas
Skriv svar