Tänkte bara informera om att både BRL och MDS har rätt hyffsade priser på dessa CD-MP3-Radio bilstereo's:
Sony CDX-MP40 CD/MP3, Ord.pris 3200kr Nu 2488kr
Och MDS har jag en länk till (det är en Kenwood):
http://www.mds.se/produkt.phtml?id=847&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=MP3-spelare&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=MP3-spelare
Prisvärda MP3/CD/Radio
-
FightingDiva
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
-
Draco
- Kontakt:
Sv:Prisvärda MP3/CD/Radio
Personlingen så tycker jag att Kenwood har bättre ljud än sony
och om man lägger lite pengar till så kan man köpa en sk. MASK front. så slipper man alltid bära med sig fronten..
Draco
och om man lägger lite pengar till så kan man köpa en sk. MASK front. så slipper man alltid bära med sig fronten..
Draco
-
FightingDiva
- Kontakt:
Sv:Sv:Prisvärda MP3/CD/Radio
Robban, jag kan säga jag ångrade mig som köpte en Clarion istället för en Kenwood.
-
rubank
- Bilmodell: Skoda Octavia RS (överlämnad till ny entusiast..)
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Prisvärda MP3/CD/Radio
har alltid varit nöjd med mina kenwood mask stereos. är inne på min tredje. Rekomenderas!!
/Anders
/Anders
-
Draco
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Prisvärda MP3/CD/Radio
om jag inte minns fel så har clarion ett bra ljud.. får se nu.. clarion & kenwood .. har de inte samma ägare.. typ som audi, Wv, Seat, osv.
Eller det kanske var ett annat märke..
Draco
Eller det kanske var ett annat märke..
Draco
-
mogwai
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Prisvärda MP3/CD/Radio
Kenwood kanske låter bra.... men usch så plastiga dom blivit =(
jag kör på mina andra JVC spelare nu och av ovanstående alternativ så kan jag med råge säga att JVCn spelar ut dessa med hästlängder.... iofs kanske vi inte pratar samma prisklass men det är ju ändå ljudet man år ute efter ;)
Till saken hör iofs att jag menar inte det **inbyggda steget** utan signal/ljudet man får från huvudenheten till stegen....
Dessutom har jag hört att om man väl köpt en Sony så har man svårt att gilla andra spelare för att Sony spelarna gör nånting annorlunda med signalerna **vetifan vad** men jag tror dom gör allting lite i en ljusare ljudbild (mer rapp o distinkt)
...Kenwood = jättebra ljud ... men alldeles för plastigt för min smak...
Plast = låg fingeruthållighet **håller kanske 2-3år max?**
jag kör på mina andra JVC spelare nu och av ovanstående alternativ så kan jag med råge säga att JVCn spelar ut dessa med hästlängder.... iofs kanske vi inte pratar samma prisklass men det är ju ändå ljudet man år ute efter ;)
Till saken hör iofs att jag menar inte det **inbyggda steget** utan signal/ljudet man får från huvudenheten till stegen....
Dessutom har jag hört att om man väl köpt en Sony så har man svårt att gilla andra spelare för att Sony spelarna gör nånting annorlunda med signalerna **vetifan vad** men jag tror dom gör allting lite i en ljusare ljudbild (mer rapp o distinkt)
...Kenwood = jättebra ljud ... men alldeles för plastigt för min smak...
Plast = låg fingeruthållighet **håller kanske 2-3år max?**
-
FightingDiva
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Prisvärda MP3/CD/Radio
Ok, om vi inte snackar om prisvärt så kan vi snacka om funktionalitet och kvalitet.
Har man pengar att spendera, varför inte kika in på denna fina mp3/cd bilstereo?
http://www.mds.se/produkt.phtml?id=897&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=MP3-spelare&lower=17&upper=24&offset=16&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=MP3-spelare
Har man pengar att spendera, varför inte kika in på denna fina mp3/cd bilstereo?
http://www.mds.se/produkt.phtml?id=897&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=MP3-spelare&lower=17&upper=24&offset=16&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=MP3-spelare