kåpan under motorn
-
Bullit
- Bilmodell: Skoda octavia El
- Kontakt:
kåpan under motorn
har en RS combi,helt org, varje gång det kommer lite snö lossnar plastkåpan under motorn, andra som har detta problem? skoda säger att bilen är låg, ingen åtgärd fr deras sida!
-
RS-Tobbebobbe
Sv:kåpan under motorn
När jag hade inne min på 3000mila i höstas så gjordes det en liten not om att detta skydd var skadat på min men jag fick det aldrig åtgärdat eller ens påkallat om dom skulle byta?? Så vad jag kunde förstå av detta är denna detalj onödid och inte behövs åtgärdas/bytas.
-
Bullit
- Bilmodell: Skoda octavia El
- Kontakt:
Sv:Sv:kåpan under motorn
Tack för svaret! då vet jag att det är fler som drabbats av problemet.
-
snigeln
- Bilmodell: Seat Alrea XL Freetrack
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:kåpan under motorn
Har bytt på min oxo plus det vänstra "fästet" som oxo var trasigt, dvs, två av tre plastbitar... :(
Men, polaren som kör en TDI har oxo bytt, två ggr, det verkar vara grym kvalla på plasten, NOT!!!
Zac
Sv:Sv:Sv:Sv:kåpan under motorn
min e helt borta... måste ha flugit med någon isklump åt hel...te.... riktig dålig kvalité på plasten, överväger att köpa ny. men tror det går bra utan...
-
maverick
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:kåpan under motorn
Tänk på att det är bara TDI som har kåpor som täcker växellådan underifrån. På bensinarna syns lådan tydligt om man kollar under bilen.