Sida 1 av 1
F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 17:40
av MrC
Fantastiskt lopp idag. Alonso gör en otrolig insats. Skoj för Massa och Raikkönen gick det som vanligt för.
Sv:F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 20:17
av juanito
Ja, förutom Räikkönen var det toppen! Hade varit ännu roligare med en MF1 på andraplatsen... :-) På bekostnad av felparkeraren, naturligtvis!
Sv:Sv:F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 20:22
av MrC
Troligtvis så slutar han efter denna säsongen. Jag sörjer inte.
Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 20:27
av juanito
Han får köra rollator istället...
Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 20:40
av MrC
Hoppas på finnen nästa år. Har han bara LIIIIITE tur så är han världsmästare.
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 22:10
av MetalCowboy
Jupp.. Så länge materialet håller så vinner han.. Kolla bara på statistiken..
Antingen kraschad eller bland top 3..
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 22:38
av MrC
Fick du grillat igår Henke? Lät gott men kinakäk är inte heller fy skam.
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 27 augusti 2006, 23:19
av MetalCowboy
Ja fiiifaan.. 820 gram flinta och 5 dansk-pilsner senare däckade jag i soffan och vaknade kl 11 idag med GRYM nackspärr..
Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?
/Henke
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 28 augusti 2006, 00:12
av MrC
[quote]Ja fiiifaan.. 820 gram flinta och 5 dansk-pilsner senare däckade jag i soffan och vaknade kl 11 idag med GRYM nackspärr..
Kinakäket var gott antar jag och dagen förlöpte bra?
/Henke[/quote]
820 gram flinta???? Då förstår jag att du ville ha sällskap.
Dagen har varit kanon. Fantastisk plankstek, gott sällskap, tråkigt väder och nu dricker jag en Sort Guld. Min gåva från frun har tyvärr inte kommit än men den som väntar på nåt gott. Hon har redan fått sin present för 2 veckor sen.
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 28 augusti 2006, 16:32
av MetalCowboy
Vad fick hon? Vad ska du få?
...inte ett dugg nyfiken.. Bara jag får veta allt så... ;-)
/Henke
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 28 augusti 2006, 23:35
av MrC
Hon fick en Breitling Colt Oceane och jag fick en klockrem i krokodilskinn till min Breitling.
http://www.breitling.com/en/models/aeromarine/colt_oceane/
Måste tillägga att det är utan diamanter. Hennes är med vit urtavla och stållänk.
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 29 augusti 2006, 00:27
av juanito
Gillar nog RADO bättre, eftersom jag älskar ren och enkel design...
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:F-1.
Postat: 29 augusti 2006, 00:50
av MrC
http://www.breitling.com/en/models/aeromarine/superocean/
Denna har jag. Mycket nöjd efter drygt 3 år. Håller med om att Rado oxå gör bra klockor. Finns många fina märken att välja mellan det är rena djungeln.
Sv:Sv:F-1.
Postat: 5 oktober 2006, 22:58
av MLM
Ja, F1 är helt UNDERBART...blir nog Imola eller Turkiet nästa år...sen är jag klar med Europa-loppen :)