Sida 1 av 1

Liv i luckan.

Postat: 31 augusti 2006, 23:37
av MrC
Imorgon är det äntligen dax. Skall gå å kolla in Tommy Körberg med symphoniorkester. Fantastisk artist med en enorm röst. Har väntat i flera månader på denna konsert.