VAG-Com för VW Transporter...

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
staff
Inlägg: 168
Blev medlem: 28 april 2008, 21:44
Ort: Gävle
Bilmodell: BMW 2800/Subaru Impreza/Volvo v70 2.4T
Kontakt:

VAG-Com för VW Transporter...

Inlägg av staff »

Tja...

Någon i närheten av GÄvle som kan koppla upp en VW Transporter (T4) årsmodell 95, motor 2,5L bensin... ?

Jag behöver kontrollera varför den går ryckigt vid gaspådrag...
staff
Inlägg: 168
Blev medlem: 28 april 2008, 21:44
Ort: Gävle
Bilmodell: BMW 2800/Subaru Impreza/Volvo v70 2.4T
Kontakt:

Sv:VAG-Com för VW Transporter...

Inlägg av staff »

Bilen såld till 2 ryssar som skulle exportera bilen :)

Fick en flaska vodka också...

Ps. Det har varit endel mailproblem på skodaklubben... Jag hoppas dessa är lösta nu!
Theo
Inlägg: 13795
Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
Kontakt:

Sv:Sv:VAG-Com för VW Transporter...

Inlägg av Theo »

så där!brännvin ochså...bra hehe
Skriv svar