Tja...
Någon i närheten av GÄvle som kan koppla upp en VW Transporter (T4) årsmodell 95, motor 2,5L bensin... ?
Jag behöver kontrollera varför den går ryckigt vid gaspådrag...
VAG-Com för VW Transporter...
-
staff
- Inlägg: 168
- Blev medlem: 28 april 2008, 21:44
- Ort: Gävle
- Bilmodell: BMW 2800/Subaru Impreza/Volvo v70 2.4T
- Kontakt:
-
staff
- Inlägg: 168
- Blev medlem: 28 april 2008, 21:44
- Ort: Gävle
- Bilmodell: BMW 2800/Subaru Impreza/Volvo v70 2.4T
- Kontakt:
Sv:VAG-Com för VW Transporter...
Bilen såld till 2 ryssar som skulle exportera bilen :)
Fick en flaska vodka också...
Ps. Det har varit endel mailproblem på skodaklubben... Jag hoppas dessa är lösta nu!
Fick en flaska vodka också...
Ps. Det har varit endel mailproblem på skodaklubben... Jag hoppas dessa är lösta nu!
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:VAG-Com för VW Transporter...
så där!brännvin ochså...bra hehe