Sida 1 av 1
Kläder m.m
Postat: 19 september 2006, 22:35
av Matte.K
Skulle det inte vara trevligt med t.ex en webshop där man kan beställa tröjor, kepsar m.m. ?
Det är väl en hel del här på klubben som har dom vita t-shirt där det står skodaklubben på ryggen. Men nu när det börjar bli lite kyligt ute, varför inte fixa en collagetröja, med/utan huva kanske... med skoda märket och loggan "skodaklubben.com".
Fler som tycker det är en bra idé eller ?
Sv:Kläder m.m
Postat: 19 september 2006, 22:37
av MrC
BRA idé!
Sv:Sv:Kläder m.m
Postat: 19 september 2006, 22:38
av The Weasel
Instämmer!!!
Sv:Kläder m.m
Postat: 19 september 2006, 22:50
av togoje
[quote]Skulle det inte vara trevligt med t.ex en webshop där man kan beställa tröjor, kepsar m.m. ?
Det är väl en hel del här på klubben som har dom vita t-shirt där det står skodaklubben på ryggen. Men nu när det börjar bli lite kyligt ute, varför inte fixa en collagetröja, med/utan huva kanske... med skoda märket och loggan "skodaklubben.com".
Fler som tycker det är en bra idé eller ?[/quote]
BRA IDÉ !
//tommy
Sv:Sv:Kläder m.m
Postat: 19 september 2006, 22:57
av challe
värkligen bra ide´
Sv:Sv:Sv:Kläder m.m
Postat: 20 september 2006, 13:12
av Administrator
Hej,
Detta är som alla före mig sagt en bra idé, dock hinner inte jag som Administrator ta tag i det för tillfället tyvärr. Men om det är någon på forumet som vill ta tag i denna del så är han/hon välkommen att höra av sig för en vidare diskussion.
MVH
/Erik
Sv:Sv:Sv:Sv:Kläder m.m
Postat: 20 september 2006, 15:05
av Stevooooo
Enda anledning till att jag inte beställt tidigare är att man har läst om att det har varit väldigt lång leveranstid. Förstår att det är nån som måste sitta och göra det på sin fritid men om allt sköts bra tror jag nog att det är flera som kan tänka sig beställa och "verksamheten" går runt.
Mina 5 öre iaf, hoppas att shoppen kommer tebax............
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Kläder m.m
Postat: 20 september 2006, 18:37
av maverick
Vi har haft en shop, men sedan ägarbytet har den varit stängd.
Sv:Sv:Sv:Sv:Kläder m.m
Postat: 20 september 2006, 23:29
av Matte.K
[quote]Hej,
Detta är som alla före mig sagt en bra idé, dock hinner inte jag som Administrator ta tag i det för tillfället tyvärr. Men om det är någon på forumet som vill ta tag i denna del så är han/hon välkommen att höra av sig för en vidare diskussion.
MVH
/Erik[/quote]
Visst skulle jag kunna ta tag i denna del själv, såvida det inte är allt för krångligt :) Och rätt så mycket tid har jag ju också så det är inga problem för min del....så vad sägs ?